کد خبر 590569
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

سخنگوی شرکت ملی گاز از قطع گاز منطقه شهران، کوهسار و کن به دلیل شکستگی و آتش سوزی خط لوله 8 اینچ گاز در این منطقه خبر داد و گفت: احتمالا تا فردا بد از ظهر گاز این منطقه مجددا وصل خواهد شد.

به گزارش مشرق، مجید بوجارزاده با اشاره به حادثه آتش‌سوزی خط لوله گاز در منطقه شهران که ساعت 4 صبح امروز رخ داد،‌ گفت: علت حادثه فرو نشست زمین است.

وی ادامه داد: در این منطقه تونل مترو وجود دارد که موجب شد خط 8 اینچ گاز منطقه شهران به دلیل فرو نشست زمین شکسته شود و پس از برخورد با کابل‌های قطع شده برق در این ناحیه آتش‌سوزی رخ دهد.

این مقام مسؤول ادامه داد: هنوز علت حادثه مشخص نشده و در دست بررسی است و باید مشخص شود که چرا این خط لوله نشست کرده است.

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: پس از وقوع این حادثه که وسعت آن نیز زیاد بود، نیروهای  امدادی شرکت گاز سریعا به محل حاضر شدند و جریان گاز را در این منطقه قطع کردند و هم اکنون نیز در حال تعمیر این خط لوله هستند.

بوجارزاده در پایان گفت:‌ هم اکنون گاز منطقه کوهسار، شهران و کن در شمال غرب تهران قطع شده و ظاهراً تا فردا بعد از ظهر این شرایط ادامه دارد تا همکاران من در شرکت گاز استان تهران بتوانند این خط را تعمیر و گاز را مجدداً‌ وصل کنند.

به گزارش فارس ساعت 4:37 صبح امروز در منطقه شهران خط لوله شهری گاز دچار حریق شد که به گفته مسؤولان امداد و نجات 5 نفر در این حادثه مصدوم شده اند و برای جلوگیری از خسارات بیشتر ساکنان خانه‌های نزدیک به این حادثه از ساختمان ها تخلیه شدند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس