کد خبر 590940
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران درباره آخرین اقدامات در منطقه شهران گفت: خوشبختانه گودال ایجاد شده با دستور قضایی پر شد و امروز نیز قرار است کارشناسان رسمی دادگستری نشست مشترک داشته باشند.

به گزارش مشرق، قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در منطقه شهران گفت: شب گذشته دستور پر شدن گودال ایجاد شده از انفجار صادر شده بود که خوشبختانه در سحرگاه امروز گودال پر شد.
 
وی افزود: روز گذشته انشعابات مورد نیاز مردم نظیر آب و برق و تلفن و در برخی از خیابان‌های اطراف گاز به صورت موقتی وصل شده بود که با توجه به پر شدن گودال، امروز تلاش می‌شود این انشعابات به صورت دائمی متصل شود.
 
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران بزرگ گفت: شب گذشته 5 کارشناس رسمی دادگستری با دعوت نماینده دادستان در محل حادثه حاضر شدند و نمونه‌برداری‌های انجام شده و از محل بازدید کردند که قرار است امروز این افراد با یکدیگر یک جلسه مشورتی داشته باشند.
 
وی درباره اینکه پرونده این حادثه در کدام‌یک از دادسراهای تهران مطرح می‌شود، گفت: هنوز در خصوص این موضوع تصمیمی گرفته نشده است و بنده به عنوان سرپرست دادسرای جنایی و نماینده دادستان تهران در این پرونده، از روز گذشته در منطقه حادثه حاضر بودم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس