حضور 4 مربی نامدار از قاره آمریکا در گروه B1 هفته نخست لیگ جهانی، رقابت‌های ریودوژانیرو را متمایز از دیگر شهرهای این مسابقات کرده است.

به گزارش مشرق، سطح لیگ جهانی والیبال از روز پنج‌شنبه، 27 خردادماه با حضور 12 تیم در سه شهر سیدنی در استرالیا، کالینینگراد روسیه و ریودوژانیرو برزیل آغاز می‌شود.تیم ملی والیبال ایران که حالا به ریو رسیده است، در هفته نخست لیگ جهانی و در ریودوژانیرو به مصاف تیم‌های برزیل، آمریکا و آرژانتین می‌رود.

نکته جالب توجه این رقابت‌ها این است که سرمربیگری هر چهار تیم را مربیانی از قاره آمریکا برعهده دارند که همین مساله جذابیت‌های گروه B1 را بیشتر از دیگر گروه‌ها خواهد کرد.

برونو رزنده (برزیل)، خولیو ولاسکو (آرژانتین)، جان اسپروا (آمریکا) و رائول لوزانو (ایران) مردانی هستند که مسابقات این گروه، تحت تاثیر تفکرات آنها خواهد بود. میزبانی کشوری از حوزه جنوب آمریکا نیز هیجان این موضوع را بیشتر می‌کند.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود ساعت 21 و 40 دقیقه روز پنج‌شنبه به وقت ایران به مصاف برزیل میزبان این رقابت‌ها می‌رود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    مشرق یه گزارش کاملی درباره ی این دوره لیگ جهانی والیبال بزار. چرا ایران در مرحله گروهی، دو بار با برزیل و دو بار با صربستان و دو باز با آرژانتین بازی می کند و یک بار با تیم های ایتالیا و بلغارستان و آمریکا؟ آیا هر 6 تیم صعود کننده به مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال همگی از سطح یک هستند؟ نحوه صعود تیم ها چگونه است؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس