کد خبر 589929
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹

مربی تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی "ب" ایران گفت: حضور کواچ تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی ایران را دچار بحران تکنیکی و روانی کرده بود که کادرفنی به خوبی در حال برطرف کردن این موضوع هستند.

به گزارش مشرق، ناصر شهنازی درباره شرایط تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی والیبال ایران، اظها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر کرد: شرایط تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی نسبت به گذشته تغییر کرده و فشار روانی صعود به  المپیک از روی بازیکنان برداشته شده و همه به آرامش نسبی رسیده اند. الان باید صعود به  المپیک را فراموش کنیم چرا که مسابقه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مهمی به مانند لیگ جهانی را پیش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رو داریم که در سال‌های گذشته در آن نتایج نسبتا خوبی را گرفتیم.

مربی تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی "ب" ایران درباره لیگ جهانی والیبال، گفت: کارمان در لیگ جهانی سخت شده است چرا که همه امتیازها با هم حساب می‌‌‌‌‌‌‌شود. شروع بازی‌های ما در برزیل است که بسیار دشوار است. با این حال برای بازیکنان با انگیزه که فشار روانی احساس نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند، می‌تواند فرصت خوبی باشد و می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانیم به نتایج مطلوب برسیم.

او با بیان این که حضور کواچ تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی را دچار بحران کرده بود، اظها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر کرد: یک واقعیت که باید آن را بپذیریم این است که قبل از آمدن سیچلو و لوزانو تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی با بحران روانی و تکنیکی روبرو بود . بعد از کواچ که شرایط خوبی را برای ما مهیا نکرده بود همین که کادرفنی توانست این شرایط بحران را رفع و تیم را جمع و جور کند، کار بزرگی انجام داده است. شاید خیلی از مربیان نمی‌توانستند این کار را انجام بدهند.

او ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داد: زمان کواچ تمرینات بر پایه علم روز دنیا نبود و این باعث شد بسیاری از مسائل که در  دوران ولاسکو به خوبی صورت گرفته بود از بین برود. به همین دلیل در حال‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حاضر هم زمان می‌برد به شرایط ایده‌آل برگردیم.

شهنازی درباره مهم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ین ضعف تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی گفت: باید روی دریافت هایمان روی سرویس‌های پرش حریفان خوب کار کنیم. در توپ‌گیری و حمایت از مهاجمان هم جای کار زیادی داریم. اگر در توپ‌گیری اول خوب کار کنیم با حضور سعید معروف توپ قطعا به خوبی در اختیار مهاجمان قرار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گیرد و مشکلی برایمان ایجاد نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود. باید برای توپ‌های برگشتی بر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ریزی خوبی داشته باشیم. موضوعی که در زمان ولاسکو کاملا حل شده بود. اگر می‌خواهیم جزو بزرگان باشیم باید در توپ‌گیری و توپ‌های برگشتی خوب کار کنیم.

مربی تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی "ب" ایران درباره نفرات حاضر در تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی گفت: 14 بازیکنی که در ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بت‌های انتخابی  المپیک بودند به همراه معنوی نژاد و مباشری جزو بهترین‌ها هستند. این بازیکنان تجربه زیادی دارند و سال هاست که فعالیت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند. نفرات  المپیکی ایران می‌تواند از میان همین بازیکنان انتخاب شود.

او درباره شانس ایران برای قرار گرفتن روی سکوی  المپیک، گفت:  المپیک یک دوره مسابقاتی است که مدالش برای همه ارزشمند است و هم تلاش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند بهترین باشند. یکی از مهم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ین مدال‌ها، مدال  المپیک است. ما برای اولین بار به این بازی‌ها می رویم و باید توقع معقول داشته باشیم. حضور در  المپیک بعد از 52 سال بزرگترین کاری بود که فدراسیون و بازیکنان می‌توانستند انجام بدهند، اما این هم که بگویم برای کسب تجربه راهی این ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بت‌ها شویم و توقع بالا برای کسب  مدال هم خوب نیست.

او در ادامه افزود:  باید به  المپیک  برویم و بهترین بازی‌هایمان را انجام بدهیم و بهترین نتیجه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ممکن را بگیریم. اتفاق خوبی که رخ داده این است که در گروه مناسبی قرار داریم و می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانیم موفق باشیم. ما باید با آرامش کار کنیم. بازیکنان ما توانایی انجام کارهای بزرگ را دارند و می‌توانند جزو چهار تیم برتر باشند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس