کد خبر 589325
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

هفته اول ليگ جهاني واليبال در حالي برگزار خواهد شد كه ايران در گروه B1 تنها تيمي محسوب مي شود كه با 29 ساعت سفر، خود را به محل مسابقات رسانده و ساير تيم ها در كوتاه ترين فاصله زمانی و مکانی با ريو قرار داشتند.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال کشورمان بعد از سفري به مدت 29 ساعت با ٣ پرواز خود را به ريو، محل برگزاري دیدارهای اولين هفته ليگ جهاني در گروه B1 رساند تا پنجشنبه از ساعت ٢١:٤٠ با ديدار مقابل ميزبان كار خود را در اين رقابت ها آغاز كنند.

اين سفر بسيار طولاني و خسته كننده در حالي انجام شد كه آرژانتين و آمريكا در كوتاهترين فاصله خود را به برزيل رساندند تا ايران لقب خسته ترين تيم گروه را به خود اختصاص دهد. پشت سر گذاشتن قاره هاي آسيا، آفريقا و اروپا مسير طولاني براي رسيدن به ريو بود كه ساير تيم هاي همگروه با ايران از انجام آن معاف بودند.

از طرفي ديگر ايران تنها تيمي در اين گروه است كه قبل از ليگ جهاني تورنمنت رسمي انجام داده به طوري كه در مسابقات انتخابي المپيك شاگردان لوزانو در ١٠ روز ٧ بازي بسيار مهم، حساس و سنگين را پشت سر گذاشتند كه به المپيكي شدن ايران و تحقق رویای 52 ساله والیبال ایران منجر شد.

تنها ٣ روز استراحت براي بازيكنان فرصت بود تا خستگي سفر توكيو را از بدن بيرون كنند و و با برگزاری سه جلسه تمرین بار خود را برای سفر های طولانی و خسته کننده لیگ جهانی بستند تا نخستین دیدار خود را در بزرگترین و معتبرترین لیگ دنیا مقابل برزیل یکی از پر افتخار ترین تیم های والیبال دنیا در ریو برگزار کنند.

این در حالیست که سه رقیب دیگر ایران یعنی برزیل، آرژانتین و امریکا زودتر به ریو رسیدند. برزیلی ها که میزبان هستند و آرژانتینی ها هم ساعت 16:50 به ریو رسیدند و امریکایی ها هم از 9 صبح دوشنبه به وقت محلی در ریو حضور داشتند.

مردان والیبال کشورمان با وجود اینکه ساعت 23 دیشب دوشنبه به هتل گراند مرکوری ریو محل اقامت خود در این رقابت ها رسیدند، صبح سه شنبه نخستین تمرین خود را از ساعت 10:30 دقیقه به وقت محلی که به کار با وزنه اختصاص دارد، زیر نظر کادر فنی برگزار می کنند.
منبع: فدراسیون والیبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس