کد خبر 589319
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بر پیکر استاد حمید سبزواری نماز را اقامه خواهد کرد و مراسم خاکسپاری در پارک جانبازان انجام می‌شود.

به گزارش مشرق، پیکر مرحوم استاد حمید سبزواری پدر شعر انقلاب اسلامی فردا در حرم مطهر رضوی تشییع می‌شود و آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد بر پیکر این مرحوم نماز میت اقامه می‌کند.

خانواده ممتحنی اعلام کردند: قرار است مراسم خاکسپاری استاد حمید سبزواری فردا پس از تشییع و اقامه نماز، در «پارک جانبازان» صورت گیرد. پیش از این پارک بهمن به عنوان محل تدفین اعلام شده بود اما ظاهرا بنا به تصمیم مسئولان تغییر مکان صورت گرفته است.

روز گذشته احمد برادران فرماندار سبزوار در مورد مهم‌ترین اولویت مکان تدفین استاد سبزواری به موضوع رضایتمندی خانواده ایشان اشاره کرده و گفته بود: پارک جانبازان سبزوار دارای فضای بسیار خوبی برای جذب گردشگران و علاقه‌مندان استاد سبزواری بوده و در اطراف این پارک ساختمانی واقع‌شده که ما می‌خواهیم آثار انقلابی این شاعر برجسته سبزواری را برای علاقه‌مندان به نمایش بگذاریم.

فرماندار سبزوار مهم‌ترین دلیل لغو دیگر گزینه‌های تدفین استاد سبزواری را کمبود امکانات و خدمات زیربنایی عنوان کرد.

برادران با بیان اینکه پیکر استاد حمید سبزواری ساعت 9 صبح روز چهارشنبه از مقابل مسجد جامع سبزوار تا میدان کارگر سبزوار تشییع و در پارک جانبازان آرام خواهد گرفت، یادآور شد: مراسم تشییع با حضور میهمانان کشوری و استانی آغاز می‌شود لذا احتمال حضور وزیر فرهنگ و ارشاد و استاندار خراسان رضوی در مراسم تشییع وجود دارد.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس