کد خبر 588656
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶

نمایندگان حزب حاکم یونان «سیریزا» به مسئولان فلسطینی اعلام کردند دولت یونان به زودی کشور فلسطین را به رسمیت خواهد شناخت.

 به گزارش مشرق، نمایندگان حزب حاکم یونان پس از دیدار با تعدادی از نمایندگان پارلمان فلسطین به آن‌ها ابلاغ کردند که دولت یونان تصمیم دارد در آینده نزدیک کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد.

نمایندگان پارلمان فلسطین در دیدارشان از دولت یونان خواستند روابط با فلسطین را در راس اولویت های خود قرار داده و برای پیشبرد روند صلح نقش آفرینی کند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هیات پارلمان فلسطین ابراز امیدواری کردند که حزب سیریزا مواضع قبلی خود را در حمایت از مساله فلسطین به رغم تمامی موانع و مشکلات حفظ کند.

نمایندگان فلسطینی جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را به جنایت‌های "نازی‌ها " تشبیه کرده و تصریح کردند که جهان باید اذعان دارد اسرائیل علیه ملت فلسطین دست به جنایت‌های جنگی می‌زند.

نمایندگان پارلمان فلسطین ضمن ابراز شگفتی از نامزدی رژیم صهیونیستی برای ریاست کمیته حقوقی سازمان ملل، تصریح کردند که جهانیان از این مساله غافلگیر شدند و این اقدامی خطرناک و سیاستی دوگانه از سوی جامعه بین الملل است و چگونه می‌توان اسرائیل که خود قوانین بین‌المللی را نقض می‌کند برای تصدی ریاست کمیته حقوقی سازمان ملل نامزد کرد؟!
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس