اتحادیه فوتبال اروپا در پی درگیری تعدادی از هواداران تیم ملی فوتبال انگلیس و فرانسوی‌ها بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش مشرق، در آستانه شروع مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا 2016، تعدادی از هواداران انگلیسی بامداد امروز (جمعه) با تعدادی از جوانان فرانسوی در شهر مارسی درگیر شدند. شاهدان عینی گفته‌اند که فوتبالدوستان انگلیسی به‌دلیل نوشیدن مشروبات الکلی حالتی عادی نداشته و در این درگیری طرفین دعوا به سمت هم صندلی‌های پلاستیکی و بطری‌های شیشه‌ای پرتاب می‌کردند. این ماجرا در نهایت با مداخله پلیس ضدشورش که از گاز اشک‌آور استفاده کرد، به پایان رسید. مقامات فرانسوی گزارش دادند در این ارتباط دو فوتبالدوست انگلیسی نیز بازداشت شده‌اند.

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) پس از این اتفاق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: یوفا بابت درگیری‌هایی که در ماسی رخ داد، ابراز تأسف می‌کند. اطمینان داریم که امنیت هوادارانی که به فرانسه سفر کرده‌اند، توسط مقامات محلی که مسئول نظم بخشیدن به شهر هستند، تأمین خواهد شد. همچنین از تمامی هواداران درخواست می‌کنیم تا در جریان برگزاری این تورنمنت رفتاری توأم با احترام داشته باشند.

انگلیس که در گروه B یورو 2016 با تیم‌های روسیه، ولز و اسلواکی هم‌گروه است، در اولین دیدار خود از ساعت 23:30 فردا شب (شنبه) در شهر مارسی به مصاف روسیه می‌رود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس