کد خبر 587171
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵

رئیس سابق یوفا معتقد است رکورد 9 گل او در تاریخ جام ملت های اروپا که او را برترین گلزن تاریخ این رقابت ها کرده است در این ماه شکسته خواهد شد.

به گزارش مشرق، به نقل از اکیپ، یورو 2016 در آستانه شروع شدن است و تیم ملی فرانسه نیز به عنوان یکی از تیم های مدعی امیدوار است تا بتواند در این جام به موفقیت برسد و جام قهرمانی را در خانه نگه دارد. میشائیل پلاتینی تنها در جام ملت های اروپای 1984 به میدان رفت ولی با زدن 9 گل توانست برترین گلزن تاریخ این رقابت ها باشد. اکنون 2 بازیکن شش گله پشت سر او هستند. کریستیانو رونالدو و زلاتان ابراهیموویچ هر دو با زدن 6 گل بعد از پلاتینی در رده دوم قرار دارند و این ستاره سابق تیم ملی فرانسه معتقد است رکورد گلزنی او در همین جام شکسته خواهد شد.

پلاتینی درباره رکورد گلزنی خود در یورو گفت: من فکر می کنم در همین دوره رکورد گلزنی من شکسته شود. بازیکنان خوبی در این جام حاضر هستند. رکوردها برای شکسته شدن به وجود می ایند و بالاخره یک روز شکسته می شوند و رکورد من نیز استثنا نیست و شکسته می شود. یک زمانی مسی بازنشته می شود و بازیکنی ظهور می کند که 6 بار توپ طلای فوتبال جهان را کسب خواهد کرد و این طبیعی است. شاید اگر رکورد من 4 سال بعد شکسته می شد کمی ناراحت می شدم ولی اکنون به هیچ وجه ناراحت نمی شوم و دوست دارم ببینیم چه بازیکنی به این رکورد می رسد.

پلاتینی در حال حاضر محرومیت 4 ساله را از یورو سپری می کند و خیلی بعید است او در یکی از دیدارهای این دوره از رقابت ها حضور داشته باشد.

میشائیل پلاتینی با زدن 41 گل برای تیم ملی فرانسه مدتی رکورددار گلزنی در این کشور بود تا اینکه تیری آنری رکورد گلزنی او را شکست. همچنین او زمانی با دریافت 3 توپ طلای فوتبال جهان رکوردار بود که در این عرصه هم لیونل مسی رکورد او را شکست و باید ببینیم سومین رکورد مهم زندگی فوتبالی او نیز شکسته خواهد شد یا خیر.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس