تظاهرکنندگان خشمگین فرانسوی در اعتراض به بی عدالتی و تبعیض نژادی، با حمله به نیروهای گارد، یک اتومبیل پلیس را به آتش کشیدند.

به گزارش مشرق، نفرت از پلیس در میان جوانان فرانسوی اوج گرفته و این روزها پلیس شهری توان واکنش مقابل خشم مردم را ندارد. مردم در قالب گرو‌ه‌های معترض از سوی سندیکا و اتحادیه‌های کارگری در خیابان‌های مهم شهر پاریس و البته سایر شهرهای مهم فرانسه اقدام به برگزاری تظاهرات می‌کنند و شعار محوری و معروف آنها در چند روز اخیر " پلیس در همه جا، عدالت در هیچ‌جا" بوده است.

اطلاعات کامل هر تیم، تاریخچه مسابقات، ستاره های ادوار مختلف را اینجا می توانید ببینید

اعتصاب گسترده مردم در عرصه‌های گوناگون عملا مدیریت شهری در فرانسه را به چالشی جدی مواجه کرده است.

جمعیت خشمگین فرانسوی 2 روز گذشته اتومبیل پلیس را به آتش کشیده و نفرت خود از نیروهای نظامی را اینگونه به نمایش گذاشتند، این در حالی است که بسیاری از نیروهای نظامی و کارگران در اداره مرزی پلیس پاریس نیز خود را برای آغاز یک اعتصاب طولانی آماده می‌کنند که این خود می‌تواند به فاجعه ملی فرانسه دامن بزند.

تظاهرات علیه اصلاحات دولت سوسیالیست ادامه دارد و مردم از شعارهای دولتمردان فرانسه خسته شده‌اند. برگزاری رقابت‌های یورو 2016 در چنین روزهایی برای دولت فرانسه بسیار پرهزینه بوده و لبخندی که قرار است بر لب مقامات برگزار کننده دیده شود، هزینه زیادی داشته است.

{$sepehr_album_41234}

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس