کد خبر 586986
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۹

در ادامه عملیات علیه منابع مالی گروه تروریستی تکفیری داعش، روز گذشته بازار فروش مواد نفتی این گروه در منطقه شمال استان موصل عراق هدف حمله هوایی بم افکن های اف 16 نیروی هوایی ارتش عراق قرار گرفته و بطور کامل منهدم شد.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه عملیات علیه منابع مالی گروه تروریستی تکفیری داعش، روز گذشته بازار فروش مواد نفتی این گروه در منطقه شمال استان موصل عراق هدف حمله هوایی بم افکن های اف 16 نیروی هوایی ارتش عراق قرار گرفته و بطور کامل منهدم شد.

بمباران هوایی بازار نفت فروشی داعش+عکس

بنابر این گزارش، در این حمله هوای دست کم 8 فروند موشک هوا به زمین شلیک شده از بمب افکن های عراقی به این بازار اصابت کرده که موجب انهدام ده ها دستگاه تانکر نفت و بنزین سرقت شده از چاه های نفتی مناطق تحت سیطره داعش در عراق و سوریه شده است. خبرگزاری اعماق وابسته به داعش با انتشار تصاویری از این نفت کش ها مدعی شد که محصولات آنها برای استفاده غیرنظامیان مورد استفاده قرار می گیرد. این در حالی است که منابع اطلاعاتی بین المللی تاکید کرده اند که این گروه از فروش نفت به سرقت رفته در سرویه و عراق به ترکیه منابع مالی قابل توجهی برای ادامه حیات خود بدست می آورد.

بمباران هوایی بازار نفت فروشی داعش+عکس

بمباران هوایی بازار نفت فروشی داعش+عکس

بمباران هوایی بازار نفت فروشی داعش+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عباس ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
    0 0
    مگه هنوز موصل آزاد نشده؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس