کد خبر 587823
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۴

در ادامه جنایات گروه تروریستی تکفیری داعش در مناطق تحت سیطره آن، عصر روز گذشته یکی از عناصر داعش برادر بزرگتر خود را با شلیک گلوله اعدام کرد.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه جنایات گروه تروریستی تکفیری داعش در مناطق تحت سیطره آن، عصر روز گذشته یکی از عناصر داعش برادر بزرگتر خود را با شلیک گلوله اعدام کرد.

اعدام برادر توسط تروریست داعشی+عکس

بنابر این گزارش، در تصاویری که از سوی رسانه های وابسته به داعش در فضایمجازی منتشر شده لحظه اعدام دو نفر از قربانیان این گروه به نمایش در آمده است. یکی از قربانیان برادر جلاد داعش است که به اتهام جاسوسی برای نیروهای پیشمرگه کرد "مرتد"! شناخته شده و با شلیک گلوله توسط برادر کوچکترش اعدام می شود. داعش از سال 2014 بر بیش از یک سوم عراق سیطره یافته اما در عملیات های پی در پی رزمندگان ارتش، پلیس و بسیج مردمی این کشور هم اکنون تنها بر بخشهایی از استان نینوی به مرکزیت موصل و استان الانبار سیطره دارد.

اعدام برادر توسط تروریست داعشی+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    به نظر می رسد تحت فشار بوده اند - با توجه به دو تفنگ به دست سیاه پوش
  • ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    گرگها همدیگر را میخورند... این چیز عجیبی نیست.
  • ابی ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    لعنت خدا بر باعث وبانی این همه جنایت ...
  • ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    لعنت حق تعالی به آمریکا که بانی این گروهک و اشاعه خشونت در بین مسلمانان شده است.
  • حقگو ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    ریشه طالبان ، داعش ، بوکوحرام را در سوء استفاده سرویس های جاسوسی غربی بخصوص انگلیسی و آمریکایی از نادانی و جهالت و تندرویی وهابیون تندرو است . در ظاهر مسلمانان اهل سنت به این کشتار دست می زنند ولی واقعا دست های پشت صحنه سیاست بازان تفرقه بیانداز و حکومت کن غربی هستند از برادران بخصوص علمای اهل سنت خواهشمندیم هر چه سریعتر جلوی این اقدامات آل سعود را بگیرند شاید انها پول ساخت مسجد یا هزینه تحصیل فرزندان آنها را در عربستان بدهند ولی در قبال این دست و دل بازی ها چه آسیبی به اسلام این دین رحمت زده اند سوریه که خط اول مقابله با صهیونیست ها را بود ویران کردند یمن را ویران کردند مردم بحرین را هر روز می کشند تقابل مذاهب اسلامی را راه انداختند آیا بازهم صلاح می بینند جوانان خود را برای تحصیل به عربستان بفرستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس