کد خبر 586933
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴

در ادامه عملیات نیروهای ارتش، پلیس و بسیج مردمی عراق برای بازپس گیری شهر فلوجه از داعش، روز گذشته صدها تن مواد منفجره اهدایی کشور امارات به این گروه تروریستی تکفیری از مقرهای آن در حاشیه این شهر کشف و ضبط شده است.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه عملیات نیروهای ارتش، پلیس و بسیج مردمی عراق برای بازپس گیری شهر فلوجه از داعش، روز گذشته صدها تن مواد منفجره اهدایی کشور امارات به این گروه تروریستی تکفیری از مقرهای آن در حاشیه این شهر کشف و ضبط شده است.

کشف مواد منفجره اهدایی امارات به داعش+عکس

بنابر این گزارش، این محموله مواد منفجره در کیسه های شکر جاساز شده و توسط شرکتی اماراتی ابتدا به ترکیه و سپس به مناطق تحت سیطره داعش در استان نینوی و از آنجا به فلوجه قاچاق شده است. این در حالی است که طی روزهای گذشته مرکز فرماندهی عملیات روسی در سوریه با انتشار تصاویری از تحویل 35 تریلی انواع سلاح و مهمات توسط ترکیه به گروه تروریستی تکفیری داعش در شمال سوریه خبر داده بود. ترکیه، امارات، عربستان، اردن و قطر حامیان اصلی گروه های تروریستی تکفیری - بعثی در عراق و سوریه به شمار می روند.

کشف مواد منفجره اهدایی امارات به داعش+عکس

کشف مواد منفجره اهدایی امارات به داعش+عکس

کشف مواد منفجره اهدایی امارات به داعش+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    این محموله مواد منفجره در کیسه های شکر جاساز شده و توسط شرکتی اماراتی ابتدا به( ترکیه) و سپس به مناطق تحت سیطره داعش در استان نینوی و از آنجا به فلوجه قاچاق شده است. این در حالی است که طی روزهای گذشته مرکز فرماندهی عملیات روسی در سوریه با انتشار تصاویری از تحویل 35 تریلی انواع سلاح و مهمات توسط (ترکیه) به گروه تروریستی تکفیری داعش در شمال سوریه خبر داده بود. (ترکیه)، امارات، عربستان، اردن و قطر حامیان اصلی گروه های تروریستی تکفیری - بعثی در عراق و سوریه به شمار می روند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس