کد خبر 586942
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۸

در ادامه درگیری ها میان نیروهای کرد عراقی و گروه تروریستی تکفیری داعش در مناطق شمالی شرقی استان نینوی شمال این کشور عصر روز گذشته عناصر داعش با اجرای یک عملیات کمین گروهی از فرماندهان شبه نظامی پیشمرگه را به قتل رسانده اند.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه درگیری ها میان نیروهای کرد عراقی و گروه تروریستی تکفیری داعش در مناطق شمالی شرقی استان نینوی شمال این کشور عصر روز گذشته عناصر داعش با اجرای یک عملیات کمین گروهی از فرماندهان شبه نظامی پیشمرگه را به قتل رسانده اند.

{$sepehr_media_1594881_400_300}

بنابر این گزارش، این حمله در اطراف شهر "تلعفر" رخ داده که طی آن گروهی از عناصر داعش پس از شناسایی تردد خودروی فرماندهان پیشمرگه کرد عراقی آنها را به گلوله بسته اند. در این عملیات 5 تن شامل 3 فرمانده کرد کشته شده اند. دقایقی پس از این حمله در هنگامی که تیم امدادی در معیت شبه نظامیان کرد برای کمک به خودروی کمین خورده وارد منطقه می شود، بمبی به وزن 40 کیلوگرم نیز در مسیر نیروهای تامین منفجر شده که تعدادی زخمی بر جای می گذارد. لازم به ذکر است که منطقه تلعفر با 80 هزار نفر سکنه دارای بافت اکثریت شیعه - ترکمن عراقی بود که همزمان با حمله داعش هدف حمله قرار گرفته و هزاران تن از ساکنین ان پس از فرار نیروهای کرد تبار عضو ارتش عراق بدست تروریستها قتل عام شده اند.

فیلم/کمین داعش علیه خودروی فرماندهان پیشمرگه عراقی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس