کد خبر 586774
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خشم خود را از عملیات شهادت طلبانه دو جوان فلسطینی در شلیک گلوله به وزارت جنگ این رژیم در شهر تل آویو وتهدید آنها به انتقام گیری ابراز کرد.

به گزارش مشرق، به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم نتانیاهو در جریان بازدید از مرکز تجاری شارونا مارکت محل عملیات شهادت طلبانه دو جوان فلسطینی گفت: در جلسه فوق العاده درباره اتخاذ چند گام حملاتی ودفاعی جهت مقابله با عملیات شهادت طلبانه فلسطینیان بحث شد.

نتانیاهو با تاکید بر انتقامجویی از فلسطنیان مجری عملیات شهات طلبی درتل آویو گفت: به شدت با عاملان این عملیات برخورد می کنیم تا اینگونه حوادث تکرار نشود .

وی افزود: پلیس ، نیروهای نظامی ودستگاههای امنیتی نه تنها افرادی را که با عاملان این عملیات همکاری داشتند بازداشت می کنند بلکه مانع تکرار اینگونه حوادث نیز می شوند.

اویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پس از بازدید از محل وقوع عملیات شهادت طلبانه دو جوان فلسطینی در تل آویو با همراهی بنیامین نتانیاهو گفت: نظامیان این رژیم به قاطعیت وسرعت این عملیات را از لحظه وقوع تا کنون بررسی واقدامات لازمه را به عمل می آورند زیرا الان وقت حرف زدن نیست.

حماس نیز این عملیات را طلیعه بشارت های ماه مبارک رمضان عنوان و برادامه مقاومت مشروع فلسطینیان تاکید کرد و گفت در عملیات شهادت طلبانه دو جوان فلسطینی اهل روستای یطای الخلیل در شامگاه چهارشنبه در تل آویو در نزدیکی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی چهار صهیونیست کشته و هفت تن دیگر زخمی شدند که حال برخی ازآنان وخیم گزارش شده است.

درپی این عملیات نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور تشکیل یک نشست امنیتی فوری با وزیر جنگ و سایر فرماندهان و مسوولان امنیتی را داد .

اقدام این دو جوان فلسطینی، پوچ بودن ادعاهای رژیم در خصوص سیستم امنیتی و پوشالی بودن آن و ضعف جبهه داخلی آنان را درمرکز قدرتشان تل آویو مبرهن کرد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس آذری ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
    0 0
    وقتی صهیونیست ها به خودشان اجازه ی ترور و کشتن مقامات و شهروندان فلسطینی را می دهند چطور انتظار قصاص و مقابله به مثل را ندارند؟ قتل و خونریزی و ترور شهروندان و نیز غصب خانه و زمین و اموال و دارایی و آزادی شهروندان عرب و مسلمان که صاحبان اصلی سرزمین فلسطین هستند امری نیست که بدون پاسخ بماند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس