کد خبر 586916
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵

یک نویسنده سعودی که عضو اتحادیه روزنامه‌نگاران عربستان سعودی نیز هست، به خانواده‌های کشته‌‌های صهیونیست در عملیات تل‌آویو تسلیت گفت!

 به گزارش مشرق، "دحام بن طریف العنزی" از فعالان -به اصطلاح- فرهنگی، ادبی و عضو شورای گفت وگوی ملی عربستان است.

وی در نوشته ای، با حمله به فلسطینیان به خاطر عملیات تل آویو که به هلاکت 4 صهیونیست و مجروحیت شماری انجامید، این عملیات را تروریستی و ددمنشانه خواند(!)

این خبرنگار جنجالی آل سعود در صفحه خود در "تویتر" به اصطلاح به ملت اسراییل تسلیت گفت و نوشت: همدردی و حمایت ما از حق فلسطینیان به معنای آن نیست که با قتل "غیر نظامیان و بی گناهان" موافق باشیم!

دحام با این سخن در واقع جنایات مستمر صهیونیستی در اراضی فلسطینی، قتل روزمره فلسطینیان، محدودیت اعمال شده برای تردد فلسطینیان، محاصره تحمیلی 8 ساله علیه غزه و جنگ های صهیونیستی که هزاران فلسطینی در آن به شهادت رسیده اند را نادیده گرفته و به جای آن به صهیونیست ها تسلیت گفت.

پیشتر نیز "حمد المزروعی" نویسنده اماراتی و از نزدیکان "محمد بن زاید" ولیعهد امارات و "بثینه کامل" خبرنگار مصری به دو جوان فلسطینی مجری عملیات جهادی تل آویو حمله کردند.

اخیرا دیدارهایی برای عادی سازی رابطه علنی میان صهیونیست ها و سعودی ها برگزار شده است.

اخیرا گزارش های زیادی درباره همکاری متقابلی میان تل آویو و ریاض منتشر شده که همزمان با تلاش کشورهای عربی برای اجرای طرح صلح عربی و برافراشتن پرچم صهیونیستی در خاک خود می باشد.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس