کد خبر 586740
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

گروه مقاومت حماس اعلام کرد: عملیات قهرمانانه تل آویو طلیعه بشارت های ماه مبارک رمضان و حاوی پیام برای رهبران رژیم اشغالگر قدس است.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فلسطین، حسام بدران سخنگوی حماس گفت: این نخستین مژده در این ماه مبارک برای ملت فلسطین و مبارزات قهرمانانه آنها وسرآغاز عملیات غافلگیرانه علیه این رژیم درماه مبارک رمضان است.

براساس این گزارش، وی ضمن تقدیر از اقدام قهرمانانه دو جوان شهادت طلب فلسطینی اهل الخلیل در شامگاه چهارشنبه که منجربه کشته شدن چهارصهیونیست و زخمی شدن هفت تن دیگر شد، گفت: این جوانان توانستند هیبت سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی را بشکنند و صهیونیستها را در مرکز استقرارشان هدف قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: نفوذ دو جوان از کرانه غربی به قلب سرزمین های اشغالی و انجام موفق این عملیات درمجاورت وزارت جنگ رژیم نشان دهنده شکست تمام اقدامات امنیتی آن در قبال انتفاضه قدس و ناکامی این رژیم در سرکوب روحیه مقاومت در بین جوانان فلسطینی است.

سخنگوی حماس تاکید کرد: محل انجام این عملیات حاوی پیامی خاص برای رهبران رژیم صهیونیستی به ویژه وزیر جنگ آن است که دایما در حال تهدید ملت فلسطین است تا دریابد که وی هرگز قادر نخواهد بود عزم این ملت را بشکند.

وی افزود: ماه مبارک رمضان ماه نکبت و محنت برای تمام رهبران رژیم صهیونیستی در راس تمام تشکیلات آن خواهد بود
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عدنان ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
    0 0
    امام خامنه ای : چه توافق بشود چه نشود امنیت اسراییل تامین نخواهد شد.
  • امیر ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
    0 0
    داشتم فکر میکردم این پتانسیل جهان اسلام که به بیراهه فرقه های سلفی و وهابی رفته و اینهمه جنگجو و جوان سلاح بدست در کشورهای اسلامی به جان هم افتادند اگه در جایگاه اسلام حقیقی بروز میکرد و بر علیه دشمنان اسلام بکار گرفته میشد الان چیزی به نام اسرائیل وجود خارجی نداشت و قدرتهای غرب و شرق مثل پسربچه های شیطونی بودند در برابر جهان اسلام مقتدر و یکپارچه...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس