کد خبر 586478
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

سرمربی استقلال در حال بررسی است تا بالاخره تصمیمش را در مورد جباری بگیرد. البته گزارش روزنامه الوطن در مورد مصدومیت‌های این بازیکن و پرداخت سنگین به بختیار تصمیم‌گیری را سخت کرده است.

به گزارش مشرق، هزینه سنگین خرید بختیار رحمانی که ظاهرا بخش بزرگی از قراردادش را نقد گرفته است و درخشش این بازیکن به ویژه در لیگ قهرمانان آسیا برای تراکتورسازی موجب شده که علی رغم پیغام های معنی دار مجتبی جباری برای استقلال، حضور این بازیکن در هاله ای از ابهام قرار داشته باشد.

بررسی وضعیت جباری نشان می دهد او سال گذشته هم مثل بسیاری از سال های قبل خودش، وضعیت صفر و یکی داشته است، یعنی یا بهترین بازیکن میدان بوده و یا مصدوم بوده و اصلا به میدان نرفته است تا جاییکه روزنامه الوطن دلیل کنار رفتن این بازیکن از قطر را مصدومیت های زیاد وی اعلام کرد.

بختیار رحمانی اما از جباری جوان تر است و کمتر هم مصدوم می شود. به همین دلیل منصوریان هنوز در مورد جباری به نتیجه نهایی نرسیده است.

البته جباری جزو بازیکنان لیگ برتری محسوب نمی شود و محدودیت نقل و انتقالاتی کمتری دارد که ممکن است به همین دلیل به صورت بازیکن مکمل و تعویضی توسط استقلال خریداری شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس