مدیربرنامه‌های هافبک جدید استقلال گفت: این بازیکن اگر دنبال پول بود قطعا به الخریطیات یا الوکره قطر می‌رفت.

به گزارش مشرق، طی روزهای گذشته اخباری پیرامون اینکه بختیار رحمانی پیش‌قرارداد خود به مبلغ 750 میلیون تومان را دریافت کرده و حتی گفته شده این بازیکن قراردادی دو میلیاردی با استقلال امضا کرده است.

مدیر برنامه‌های بختیار رحمانی اظهار داشت: قرارداد یکه بختیار رحمانی با استقلال امضا کرد یک قرارداد کاملا احساسی بود زیرا او اگر می‌خواست با منطق و به خاطر پول به تیمی بپیوندد قطعا پیشنهاد باشگاه‌های الخریطیات و الوکره که چند روز بعد به دست ما رسید را قبول می‌کرد.

وی افزود: شما بهتر می‌دانید برای پول جمع کردن در کشور قطر کار راحت‌تر است و آنجا به وی پیشنهاد یک میلیون دلاری و 800 هزار دلاری داده بودند اما وی فقط به یک دلیل پیشنهاد استقلال را پذیرفت.

مدیر برنامه‌های هافبک جدید استقلال تاکید کرد: تماشاگران استقلال در صفحه شخصی بختیار رحمانی به وی گفته‌ بودند اگر وی به قطر برود دیگر به استقلال نیاید بهتر است که همین موضوع باعث شد تا رحمانی روی این موضوع چند روز فکر و با چند نفر از نزدیکانش مشورت کرد و چنین تصمیمی گرفت حتی باشگاه استقلال در قرارداد از بختیار رحمانی خواسته تا در سال اول هرگز اجازه جدایی به وی را نخواهد داد و روی این مسئله تاکید داشته است.

وی تاکید کرد: رقم قرارداد بختیار رحمانی با استقلال رقمی کاملا معقول است و همانطور که اشاره کردم اگر می‌خواست پول زیادی بگیرد در ایران نمی‌ماند. ضمن آنکه این روزها می‌شنویم بختیار از استقلال پیش‌قرارداد گرفته ولی چنین موضوعی صحت ندارد و او هنوز رقمی از استقلال دریافت نکرده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس