کد خبر 584862
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۶

هواداران استقلال دوست دارند مجتبی جباری پس از سه فصل حضور در الاهلی قطر مجددا به اردوی آبی ها بازگردد با این حال از نگاه آمار بعید به نظر می رسد کادر فنی این تیم قطری راضی به از دست دادن زیدان آبی ها شود.

«آدم» جباری را نمی‌دهدگروه ورزش مشرق - هواداران استقلال امیدوارند تا بلکه مجتبی جباری پس از سه فصل حضور در الاهلی قطر به ایران بازگردد. آبی‌ها از بازیکن محبوب‌شان خاطرات خوش فراوانی دارند و می‌اندیشند با برگشتن این هافبک بازیساز به استقلال، دوباره «قهرمانی» به تیم‌شان روی خوش نشان می‌دهد.

اما آیا شایعه جدایی مجتبی از الاهلی به واقعیت خواهد پیوست؟

جباری یک فصل دیگر با تیم قطری قرارداد دارد با این حال گفته می‌شود هافبک سابق تیم‌ملی ایران از نگاه سرمربی تیم یوسف آدم- باید راهی لیست خروجی‌های الاهلی شود.

آدم موافق جباری

با تمام این اوصاف، از نگاه آمار جای پای مجتبی جباری حتی زمانی که مربیان الاهلی تغییر پیدا کردند هم در این تیم محکم بود. زیدان آبی‌ها از وقتی در میانه راه فصل اخیر یوسف آدم قطری سرمربی شد نه تنها جایگاهش را از دست نداد که مثل همیشه یکی از مردان همیشه حاضر در ترکیب اصلی الاهلی بود. با این حساب بعید به نظر می‌رسد سرمربی قطری الاهلی تقاضای جدایی این بازیکن را به متولیان باشگاه ارسال کند.

فقط یک بازی نبود

در فصل 16-2015 لیگ ستارگان زلاتکو کرانچار تا پایان هفته شانزدهم، سرمربی الاهلی بود و پس از آن یوسف آدم روی نیمکت این تیم نشست.

آدم طی 10 دیدار باقی مانده فصل 9 مرتبه جباری را وارد ترکیب اصلی کرد در حالی که این بازیکن فقط بازی برابر لخویا (هفته 25) را به دلیل محرومیت از دست داد. جالب اینکه سرمربی قطری از جباری در 8 دیدار از 9 مسابقه 90 دقیقه به مجتبی میدان داد و تنها در یک دیدار از دقیقه 65 این بازیکن تاثیرگذار را تعویض کرد.

ماچالا درس عبرت شد

مجتبی جباری طی 3 فصل 66 بازی در لیگ ستارگان انجام داد، در حالی که فقط 2 مرتبه بازی‌ها را از روی نیمکت دنبال کرد. این بازیکن فقط در فصل نخست حضورش میان مردان الاهلی با نظر میلان ماچالا دیدارهای تیمش مقابل العربی (هفته چهارم) و الوکره (هفته بیست و پنجم) را از روی نیمکت دنبال کرد.

نکته قابل تامل اینکه الاهلی در هر دو دیدار یادشده با نتیجه مشابه 4 بر یک شکست خورد تا میلان ماچالا و جانشینانش در الاهلی هرگز هوس نکنند جباری را روی نیمکت ذخیره‌ها بنشانند.

حال باید دید آیا متولیان الاهلی حاضر می‌شوند تحت هر شرایطی چنین بازیکنی را از دست بدهند؟

عملکرد مجتبی جباری در الاهلی قطر

فصل

تعداد بازی

حضور در ترکیب اصلی

مجموع دقایق بازی

گل زده

رتبه تیم

نکته ویژه

14-2013

21

19

1659

5

ششم

پاس‌های مجتبی یکی از عوامل آقای گلی دیاکو با 22 گل از الاهلی شد

15-2014

21

21

1867

6

پنجم

به السیلیه (3)، العربی، الخور و السد گل زد

16-2015

24

24

2110

3

ششم

بیشتر از دو فصل قبلی در ترکیب الاهلی قرار گرفت و بازی کرد

مجموع

66

64

5636

14

-

-

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    0 0
    با جباری و منتظری و رحمتی و طالبلو و آرش و حنیف،استقلال شده مدرسه پیرمردها...........
  • وحید ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    0 0
    جباری جباری زیدان اسیایی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس