کد خبر 588136
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹

مدیربرنامه‌های دو بازیکن ایرانی باشگاه الاهلی قطر مدعی شد که مسئولان این باشگاه جدایی مجتبی جباری و پژمان منتظری از الاهلی را تکذیب کرده‌اند.

به گزارش مشرق، مدیربرنامه‌های بازیکنان ایرانی الاهلی در مورد خبرهای چند هفته اخیر مبنی بر جدایی مجتبی جباری و پژمان منتظری از الاهلی گفت: من چند روز پیش جلسه‌ای با شیخ احمد آل ثانی مدیرعامل باشگاه و همچنین خالد شبیب معاون باشگاه الاهلی برگزار کردم. بحث اصلی در مورد وضعیت جباری و منتظری بود که هیچ‌کدام از آنها اعتقادی به رفتن پژمان و مجتبی نداشتند. آنها قرارداد دارند و چه‌بسا که در فصل‌های آینده هم در الاهلی بمانند.

وی ادامه داد: در مورد این دو بازیکن و شایعاتی که مطرح شده بود، با مسئولان باشگاه الاهلی صحبت کردم. باشگاه الاهلی در این مدت با مشکلات مالی و همچنین تغییرات مدیریتی روبه‌رو شده است و حرف و حدیث‌های چند هفته اخیر می‌تواند ناشی از این مسائل باشد. مسئولان الاهلی به من گفتند که هیچ بحثی در مورد جدایی جباری و منتظری وجود ندارد و اخبار سایت‌های قطری را در این زمینه تکذیب کردند.

مدیربرنامه‌های بازیکنان ایرانی الاهلی در پایان تصریح کرد: حتی این شایعه هم مطرح شده بود که کنار گذاشتن جباری و منتظری براساس تصمیم لوکا بوناچیچ بوده است، ولی این موضوع صحت ندارد. من حتی با این مربی هم صحبت کردم و بوناچیچ به من گفت که نیاز مبرمی به منتظری و جباری دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس