کد خبر 584507
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

بهترین بازیکن حال حاضر تیم ملی اروگوئه، اولین بازی کشورش در جام ملت‌های آمریکای جنوبی را از دست داد.

به گزارش مشرق، تیم ملی اروگوئه در اولین بازی خود در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای سال 2015، بامداد فردا (دوشنبه) به مصاف مکزیک می‌رود، اما بهترین بازیکن و مهاجمش، لوئیز سوارز در این بازی حضور نخواهد داشت.

اسکار تابارس، سرمربی اروگوئه اعلام کرد که مهاجم بارسلونا که در فصل اخیر برترین گلزن لالیگا و برنده کفش طلای اروپا شد، به‌دلیل مصدومیت همسترینگ نمی‌‌تواند پرافتخارترین تیم کوپا آمه‌ریکا را در اولین بازی‌اش همراهی کند.

تابارس در کنفرانس خبری پیش از بازی شاگردانش، اظهار داشت: لوئیز سوارز کاملاً از فهرست بازیکنان ما برای بازی برابر مکزیک خارج شده است. البته او بازیکنی است که با روند ریکاوری‌اش شما را شگفت‌زده می‌کند، اما هنوز آماده رفتن به میدان نیست. مصدومیت او تنها دو هفته پیش رخ داد.

سوارز با وجود مصدومیت، به محل تمرینات روز گذشته (شنبه) بازیکنان اروگوئه رفت و به‌صورت انفرادی و جدا از سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

تابارس نه تنها حضور سوارز در بازی برابر مکزیک را منتفی دانست، بلکه حاضر نشد تأیید کند که آیا او برای بازی دوم کشورش برابر ونزوئلا هم آماده خواهد بود یا نه.

سرمربی اروگوئه‌ای‌ها عنوان کرد: اگر شما می‌خواهید بدانید که آیا سوارز برای بازی برابر ونزوئلا آماده خواهد بود یا نه، از پزشک تیم بپرسید نه من.

در همین حال خوان کارلوس اوسوریو، سرمربی تیم ملی مکزیک هم از غیبت سوارز در اولین بازی تیمش برابر اروگوئه، ابراز تأسف کرد و گفت: به شخصه من از اینکه لوئیز سوارز در این بازی نیست، ناراحتم چون معتقدم که هرچه حریف قوی‌تر باشد، شما برای رقابت با آن آماده‌تر می‌شوید. امیدوارم که سوارز هرچه زودتر بهبودی‌اش را به‌دست آورد، چون رقابت کردن با او و قوی‌ترین ترکیب اروگوئه خارق‌‌العاده می‌شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس