کد خبر 585005
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳

تیم‌های ملی فوتبال مکزیک و ونزوئلا در ادامه رقابت های کوپا آمه ریکا برابر جامائیکا و اروگوئه به پیروزی رسیدند.

شکست سنگین اروگوئه و پیروزی ونزوئلابه گزارش مشرق، در گروه c رقابت های کوپا آمه ریکا 2 دیدار دیگر برگزار شد که در یکی از آنها مکزیک به مصاف اورگوئه رفت. این دیدار یکی از حساس ترین بازی‌های مرحله گروهی رقابت‌های کوپا آمه ریکا بود که با پیروزی سه بر یک مکزیک به پایان رسید.

در این دیدار مکزیک شروعی طوفانی داشت و در دقیقه 4 توسط بازیکن حریف به گل رسید. در دقیقه 45 ماتیاس بازیکن اروگوئه با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد تا کار برای این تیم بسیار سخت شود.

در دقیقه 73 آندرس گوادرادو ستاره مکزیک با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد. دیگو گودین ستاره اتلتیکو مادرید در دقیقه 74 برای اروگوئه گلزنی کرد و کار را به تساوی کشاند اما تنها یک دقیقه بعد رافائل مارکز، ستاره باتجربه مکزیک گل دوم تیمش را به ثمر رساند و یک بار دیگر مکزیک را پیش انداخت.

در دقایق پایانی بازی هم هکتور هررا یک بار دیگر برای مکزیک گلزنی کرد تا این تیم پیروزی ارزشمندی را به دست آورد.

در دیگر دیدار این گروه ونزوئلا با یک گل برابر جامائیکا به پیروزی رسید. ونزوئلا کار خود را در رقابت‌های کوپا آمه ریکا با برد آغاز کرد.

در این دیدار برتری با ونزوئلا بود تا جایی که این تیم موفق شد با تک گلی که مارتینس در دقیقه 16 به ثمر رساند سه امتیاز را به دست آورد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس