کد خبر 584026
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱

کاپیتان مدعی اصلی فتح تورنمنت یکصد سالگی کوپا آمه‌ریکا معتقد است که برای اولین بار دو تیم از آمریکای شمالی می‌توانند قهرمان جام ملت‌های آمریکا جنوبی شوند.

به گزارش مشرق، لیونل مسی که بسیاری تیم او را بخت اول قهرمانی در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای سال 2016 - تورنمنت یکصدسالگی جام ملت‌های آمریکا - می‌‌دانند، معتقد است که این دوره از رقابت‌ها که به شیوه‌ای متفاوت از دوره‌های قبلی با حضور 16 تیم (6 تیم از آمریکای شمالی) و در آمریکا برگزار می‌شود، علاوه بر مدعیان همیشگی‌اش، دو مدعی دیگر همچون آمریکا و مکزیک دارد.

مسی که تیمش با 14 قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا بعد از اروگوئه دومین تیم پرافتخار رقابت‌ها است، اروگوئه‌ای، شیلی مدافع عنوان قهرمانی و نیز برزیل مدعیان اصلی قهرمانی هستند اما مسی قدرتمند تیم‌‌های آمریکای شمالی را هم جزو مدعیان می‌داند.

کاپیتان 28 ساله آلبی‌سلسته در این خصوص به یکی از شبکه‌ تلویزیونی کشورش گفت: مدعیان قهرمانی کوپا آمه‌ریکا؟ حضور آمریکا و مکزیک در این دوره از مسابقات، رقابت برای قهرمانی را نزدیک‌تر می‌کند. این دو تیم هم جزو مدعیان هستند نه فقط به این دلیل که میزبان هستند بلکه به این خاطر که بازیکنان باکیفیتی دارند.

مسی که اولین بازی تیمش در این دوره از جام ملت‌های آمریکای جنوبی برابر شیلی است و پس از آن هم باید به مصاف تیم‌های پاناما و بولیوی برود، ادامه داد: این دوره از رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا با دوره‌های قبلی کاملاً متفاوت است چون در آن تیم‌های جدید، استادیوم‌های جدید و شرایط جدید وجود دارند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس