کد خبر 584120
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷

به موازات درگیری ها میان نیروهای ارتش سوریه و گروه های تروریستی تکفیری فعال در جبهه های نبرد این کشور، منابع میدانی از ترور یکی از فرماندهان گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد توسط افراد ناشناس خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- به موازات درگیری ها میان نیروهای ارتش سوریه و گروه های تروریستی تکفیری فعال در جبهه های نبرد این کشور، منابع میدانی از ترور یکی از فرماندهان گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد توسط افراد ناشناس خبر داده اند.

ترور فرمانده ارشد ارتش آزاد در حلب+عکس

بنابر این گزارش، روز گذشته خودروی حامل رشید حاجی" فرمانده نظامی گروه "جیش النصر" وابسته به ارتش آزاد حین ورود به خاک سوریه از مرز این کشور با ترکیه هدف تیراندازی افراد ناشناس قرار گرفته است. در این حمله وی بشدت زخمی و با مهارت راننده خودرو از مهلکه جان سالم بدر برده است. رسانه های وابسته به ارتش آزاد داعش را متهم به دست داشتن در این ترور کرده اند. طی یک هفته گذشته مناطق اطراف شهرهای اعزاز و مارع در شمال استان حلب سوریه صحنه نبردهای خونین میان ارتش آزاد و القاعده از یکسو با عناصر داعش بوده است. ترکیه و امریکا در این نبردها به حمایت از ائتلاف القاعده و ارتش آزاد اقدام به بمباران شدید مواضع داعش کرده اند اما عناصر داعش موفق به محاصره دو شهر مذکور شده اند.

ترور فرمانده ارشد ارتش آزاد در حلب+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس