کد خبر 584136
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱

در پی حملات امروز گروه‌های تروریستی به محله الشیخ مقصود در حلب واقع در شمال سوریه تاکنون 40 نفر شهید و حدود 100 تن نیز زخمی شده‌اند.

به گزارش مشرق به نقل از روسیا الیوم، مرکز روسی هماهنگی آشتی و رصد نقض آتش بس در سوریه  اعلام کرد که در پی حملات امروز گروه‌های تروریستی به محله الشیخ مقصود در حلب واقع در شمال سوریه تاکنون 40 نفر شهید و حدود 100 تن نیز زخمی شده اند.

سخنگوی مرکز روسی هماهنگی آشتی و رصد نقض آتش بس در سوریه امروز شنبه گفت که تروریستهای جبهه النصره و داعش مواضع ارتش سوریه و مناطق مسکونی در شهر حلب و حومه آن را بمباران کردند.

وی افزود که تروریستهای داعشی و جبهه النصره طی چند روز گذشته محلات الشیخ مقصود و الزهراء در شهر حلب و روستای حندرات را هدف حملات توپخانه ای خود قرار داده اند.

مسکو و اشنگتن در تاریخ 22 فوریه گذشته بر سر آتش بس بین ارتش سوریه و افراد مسلح به توافق رسیدند و این آتش بس از 27 فوریه گذشته آغاز شد. اما گروه‌های تروریستی بارها این آتش بس را نقض کرده و محلات مسکونی را هدف حملات شدید موشکی و خمپاره ای و توپخانه ای خود قرار داده اند.

بر اساس بیانیه مشترک روسیه و آمریکا این آتش بس شامل دو گروه تروریستی داعش و جبهه النصره و دیگر گروههای تروریستی که شورای امنیت سازمان ملل آنها را در فهرست سازمانهای تروریستی قرار داده نمی شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس