کد خبر 584794
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸

همزمان با دور جدید حملات گروه تروریستی تکفیری داعش به مناطق حاشیه ای فرودگاه نظامی شهر دیرالزور واقع در شرق سوریه منابع میدانی از زخمی شدن "سرتیپ عصام زهرالدین (ابویعرب)" فرمانده ارشد نظامی منطقه در درگیری مستقیم با تروریستها خبر می دهند.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با دور جدید حملات گروه تروریستی تکفیری داعش به مناطق حاشیه ای فرودگاه نظامی شهر دیرالزور واقع در شرق سوریه منابع میدانی از زخمی شدن "سرتیپ عصام زهرالدین (ابویعرب)" فرمانده ارشد نظامی منطقه در درگیری مستقیم با تروریستها خبر می دهند.

زخمی شدن فرمانده ارشد ارتش سوریه+عکس

بنابر این گزارش، وی از ناحیه دست مورد اصابت ترکش خمپاره های شلیک شده از سوی گروه داعش قرار گرفته است. ممنابع میدانی از رضایت بخش بودن حال وی و بازگشت قریب الوقوع به میدانی نبرد خبر داده اند. سرتیپ عصام زهرالدین فرمانده خوشنام و پر آوازه لشکر 104 گارد ویژه ریاست جمهوری سوریه از اقلیت مذهبی "دروز" ساکن استان سویداء می باشد که از ابتدای بحران در سوریه نقش مهمی در مبارزه علیه گروه های تروریستی تکفیری در استان های دمشق، حمص، حماه، دیرالزور و لاذقیه ایفا کرده است. وی به همراه برادرش سرتیپ اسامه زهرالدین و پسرش یعرب زهر الدین در سه سال گذشته فرماندهی 5 هزار نظامی سوری مستقر در فرودگاه نظامی دیرالزور و محلات حاشیه آن را بر عهده داشته و ضربات خرد کننده ای بر سازمان رزم و تسلیحاتی داعش وارد آورده است.

زخمی شدن فرمانده ارشد ارتش سوریه+عکس

زخمی شدن فرمانده ارشد ارتش سوریه+عکس

زخمی شدن فرمانده ارشد ارتش سوریه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • آریاعباسی خراسان شمالی ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
    0 0
    بنام خدا درود وسلام برچنین دلاورانی که درراه وطن وهدفشان جانفشانی میکنند
  • ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
    0 0
    خدا شفای کامل دهد و محفوظش بدارد خودش برادرش و پسرش را و همچنین مدافعان حرم را
  • ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
    0 0
    الحمد الله رب العالمین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس