کد خبر 583591
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۱

در حمله موشکی تروریستهای تکفیری ارتش آزاد به شهرهای شیعه نشین "نبل و الزهرا" واقع در شمال استان حلب سوریه یک کودک خردسال شهید و 4 نفر دیگر زخمی شده اند.

گروه بین الملل مشرق- در حمله موشکی تروریستهای تکفیری ارتش آزاد به شهرهای شیعه نشین "نبل و الزهرا" واقع در شمال استان حلب سوریه یک کودک خردسال شهید و 4 نفر دیگر زخمی شده اند.

گلوله باران نبل و الزهرا توسط ارتش آزاد+عکس

بنابر این گزارش، در این حمله دست کم یازده موشک مینی کاتیوشا شلیک شده از سوی تروریستهای تکفیری فیلق الشام وابسته به ارتش آزاد به منازل ساکنین شهرک الزهراء اصابت کرد که تعدادی شهید و مجروح بر جای گذاشت. نبل و الزهرا از روزهای نخست بحران در سوریه توسط تروریستهای تکفیری مورد حمایت ترکیه، عربستان سعودی و قطر تحت محاصره قرار گرفته اما پس از 5 سال در عملیات مشترک مدافعان حرم حضرت زینب (س) آزاد شده است. این حملات موشکی از مبدا شهرکهای حیان، بیانون و عندان صورت می گیرد که متاسفانه در عملیات قبلی مدافعان مورد پاکسازی قرار نگرفته بود. دولت های حامی تروریسم شامل اروپا و امریکا ارتش آزاد را گروهی معتدل و میانه رو عنوان کرده و از ابتدای بحران در سوریه صدها میلیارد دلار پول و امکانات نظامی در اختیار آنها قرار داده اند.

گلوله باران نبل و الزهرا توسط ارتش آزاد+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس