همزمان با سالروز رحلت امام خميني(ره)، دانشجویان رشته های مختلف علوم پزشکی در قالب گروه های درمانی به اردوی جهادی می روند.

به گزارش مشرق، این اردو به همت گروه درمانی امام رضا (ع) در تاریخ ١٤ و ١٥ خرداد _به مدت ٢روز_ در مناطق روستایی نشین اطراف تهران _محور امین آباد_ شهر ری برگزار می شود.

اردوی جهادی دو روزه  خرداد ماه روستاهای شهر تهران در بخش پزشكي،در حوزه هاي پزشكي /مامايي/پرستاري و روان شناسي اقدام به آموزش، درمان و غربالگري و در بخش دندان پزشكي، ارتقا سطح بهداشت دهان و دندان، آموزش و درمان براي كودكان كار مدرسه ايليا واقع در منطقه ٢٠ انجام مي شود.

حرکت جهادی دانشجویان علوم پزشکی همزمان با نیمه خرداد

گفتنی است محور امین آباد شهر ری تهران _منطقه ٢٠ شهر تهران_ شامل روستاهايی از جمله حاجي آباد، هفت دستگاه، امين آباد، اشرف آباد، غنی آباد، عباس آباد و زمان آباد، جمعیتی بالغ بر ٢٠هزار نفر دارد.

.اين گروه جهادی متشكل از ١٦٦ متخصص، پزشك و دانشجويان رشته هاي پزشكي _پزشکی،مامایی،پرستاری و روانشناسی_ و ٢٧ دندان پزشك و دانشجوی دندان پزشکی است.
گروه درماني امام رضا(ع) پیش از این در مناطق ٢٠،١٧،١٥،١٤،١٢ شهر تهران اقدام به فعالیت های درمانی و آموزش کرده بود.

شناسایی و تامین وسایل و پشتیبانی این اردوی جهادی بر عهده قرارگاه جهادی امام رضا (ع) است که پیش از این علاوه بر شهر تهران در مناطق محتلف کشور از جمله خرمشهر و کرمانشاه اقدام به برگزاری اردوهای جهادی کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس