کد خبر 584657
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸

به همت هسته توانمندسازی حرکت‌های جهادی معاونت سازندگی بسیج دانشجویی بانک جامع اساتید جهادی در راستای رفع خلاءهای آموزشی در عرصه‏ های جهادی تدوین شد

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی معاونت سازندگی بسیج دانشجویی، به همت هسته توانمندسازی حرکت های جهادی معاونت سازندگی بسیج دانشجویی بانک جامع اساتید جهادی در راستای رفع خلاءهای آموزشی در عرصه‏ های جهادی تدوین شد.
 
آموزش جزء جدا نشدنی از فعالیت‏‌های پویا از جمله جهادی است. هر فردی به گونه‏‌ای با مقوله آموزش در ارتباط است. افرادی که تازه به جمع جهادگران می‌پیوندند نیاز دارند با شرایط و لوازم فعالیت جهادی آشنا شوند، عرصه‌‌ای برای فعالیت انتخاب کنند و برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی وارد عمل شوند.
 
آن‏ها که سابقه جهادی طولانی‌ تری دارند برای تقویت عملکردشان باید از یافته ‏های جدید در عرصه تخصصی خود مطلع شوند و گاه در کسوت استادی تجارب و آموخته‏ های خود را در اختیار دیگران قرار دهند.
 
ضرورت‌های ذکر شده و استقبال جهادگران از فعالیت‏های آموزشی، هسته توانمندسازی حرکت‏های جهادی را بر آن داشت تا لیستی از فعالین جهادی را که هر یک در حوزه‌ای صاحب نظر بوده و استاد آن موضوع به حساب می‏‌روند تهیه کرده در اختیار جهادگران و مسئولین قرار دهد تا ارتباط میان افراد متخصص و جهادگران تسهیل شده، خلأهای آموزشی رفع شود و عرصه‏ های جهادی نیز به سوی تخصصی شدن جهت یابد.
 
لازم به ذکر است آنچه در این بانک ملاحظه می‌شود، نسخه اولیه بوده که با گذشت زمان دائما به روز خواهد شد. جهادگران و مسئولین سازندگی می توانند از طریق پل های ارتباطی از جمله info@jahadgaran.org ضمن دعوت از اساتید و ارائه بازخورد از دوره برگزار شده، جهت هرچه غنی تر شدن این بانک اساتید پیشنهادی خود را معرفی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس