سال گذشته پس از جمع آوری کمک های مردمی بخشی از آن برای کودکان آواره سوری ارسال شدو به دلیل مشکلات و سختی های ارسال کمک غیر نقدی، امسال با مساعدتهای صورت گرفته در هفته اول آبان ماه باقی کمک های دریافتی برای کودکان آواره سوری ارسال شد.

به گزارش مشرق، طرح با کودکان حرم محرم سال گذشته به منظور جمع آموری کمک های نقدی و غیرنقدی برای کودکان آوره سوری که وضعیت اسفباری را تجربه می کنند شروع به کار کرد.

دبیر طرح با کودکان حرم پیرامون شکل گیری این طرح گفت:طرح با کودکان حرم از اول محرم سال گذشته با تشکیل 70غرفه به مدت دو هفته برگزار شد و به دلیل استقبال زیاد، جمع آوری کمک های مردمی ٤٠روز به طول انجامید.

وی با بیان اینکه عمده نیاز کودکان سوری پوشاک است اظهار داشت:
 
کودکان آواره سوری به دلیل جنگی داخلی و اسکان نامناسب از سرما رنج می برند و بنابر خبرهای دریافتی تعداد زیادی از کودکان به خاطر سرما جان خود را از دست دادند.در این طرح با جمع اوری پوشاک و لباس گرم به کمک کودکان سوری اقدام نموديم.

وی در ادامه گفت:سال گذشته پس از جمع آوری کمک های مردمی بخشی از آن برای کودکان آواره سوری ارسال شدو به دلیل مشکلات و سختی های ارسال کمک غیر نقدی، امسال با مساعدتهای صورت گرفته در هفته اول آبان ماه باقی کمک های دریافتی برای کودکان آواره سوری ارسال شد.

وی در پایان افزود:با تلاش های صورت گرفته امسال نیز طرح با کودکان حرم را برگزار می کنیم با این تفاوت که امسال شکل کمک ها بیشتربه صورت نقدی باشد تا روند کمک به کودکان آواره تسریع پیدا کند و در تلاش هستیم این طرح را به شکل مستمر ادامه دهیم.
همچنين دبيرخانه دائمي اين طرح به زودي آغاز به كار خواهد نمود كه اطلاعات تكميلي آن متعاقبا اعلام خواهد شد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
    0 0
    دومین؟! شرم نمی کنید؟ این باید صدمین می بود نه دومین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس