کد خبر 582608
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶

امیره حازم ابوکمیل دختر 12 فلسطینی در غزه تحت محاصره، ماههاست که زندگی کودکانه خود را در اثر بازداشت مادرش از سوی رژیم صهیونیستی کنار گذاشته و وظایف سنگین مادری را برعهده گرفته است.

به گزارش مشرق به نقل از نباءپرس، "امیره حازم ابوکمیل" از روز هجدهم اکتبر 2015 که مادرش در گذرگاه بیت حانون از سوی رژیم صهیونیستی بازداشت شد، بازی‎های کودکانه خود را کنار گذاشته و وظایف مادر را در رسیدگی به شش خواهر و برادر کوچک تر خود برعهده گرفته است.

خانواده ابوکمیل در روز هجدهم اکتبر در پی شنیدن خبر بازداشت "نسرین حسن" مادر 41 ساله این خانواده که برای درمان خود تلاش داشت از گذرگاه بیت حانون (ایرز)عبور کند، شوک زده شد.

نسرین حسن مادر امیره و شش فرزند دیگرش که مبتلا به سرطان غدد بود برای درمان خود مجبور به سفر به کرانه باختری شده بود اما از سوی صهیونیست‎ها در گذرگاه بیت حانون به اتهام همکاری با گروههای مقاومتی در غزه بازداشت شد.

از آن روز غم انگیز حالا چندین ماه گذشته و فارس، فراس، محمد، ندیم، دالیا و احمد  به خاطر فداکاری‎های خواهر 12 ساله خود کمتر طعم بی مادری را احساس کرده اند اما امیره در این چند ماه سختی زیادی کشیده است.

امیره همچنین با توجه به بیماری پدر و خانه نشین بودن وی وظایف سخت تری دارد و  امیدوار است هر چه زودتر مادر را بار دیگر در خانه ببیند. وی روزهای دوشنبه هر هفته در برابر مقر صلیب سرخ جهانی در غزه حاضر  و خواستار آزادی فوری مادرش از سوی رژیم صهیونیستی می‎شود./قدسنا

دختر 12 ساله فلسطینی با وظایف مادری

دختر 12 ساله فلسطینی با وظایف مادری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
    0 0
    باید شب کمین کنند و سرباز صهیونیست را بگیرند و قطعه قطعه کنند و بفروشند و پول در بیاورند. راه و کار دیگری ندارند.
  • رجب ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
    0 0
    این دخترچراحجاب ندارد؟
  • محمدامین ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
    0 0
    خدا اینهمه بچه واس چشونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس