کد خبر 535810
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

نظامیان رژیم صهیونیستی شب گذشته دو جوان فلسطینی را در قدس اشغالی به رگبار بسته و آنها را شهید کردند. در حالیکه نیروهای اشغالگر روز یکشنبه نیز چهار فلسطینی از جمله سه دختر را به شهادت رساندند و یک دختر فلسطینی دیگر نیز در کرانه باختری زخمی شد.

 به گزارش مشرق به نقل از شبکه الجزیره،‌ این دو جوان فلسطینی منصور شوامره و عمر محمد احمد عمر از ساکنان روستای قبیبه در شمال غرب قدس بودند.

پایگاه خبری عبری زبان 0404 نیز آورده است که این دو جوان فلسطینی سلاح و چاقو در دست داشتند و نظامیان رژیم صهیونیست آن دو را به رگبار بسته و به شهادت رساندند.

از سوی دیگر، سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که در ساعات پایانی شب گذشته دو جوان فلسطینی قصد حمله به نظامیان صهیونیست در نزدیکی باب العامود را داشتند که صهیونیست‌ها به سمت آنها تیراندازی و هر دو نفر را شهید کردند.

لوبا سمری عنوان کرد که شمار زیادی از نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی پس از انتشار اطلاعات اولیه از این دو جوان فلسطینی خود را به منطقه باب العامود رساندند.

وی در ادامه گفت: پس از تحقیقات گسترده مشخص شد که دو جوان مسلح فلسطینی خود را به منطقه باب العامود رسانده و به سمت نیروهای پلیس و گارد مرزی تیراندازی می‌کنند که در نهایت نظامیان صهیونیست هر دو نفر را به رگبار بسته و آنها را کشتند.

وی مدعی شد که در این عملیات کسی از نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی زخمی نشده است.

منابع صهیونیستی تصاویری از سلاحی که در اختیار این دو جوان فلسطینی بود را نیز منتشر کرد.

این در حالی است که در روز یکشنبه چهار فلسطینی دیگر نیز به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده بودند.

نظامیان صهیونیست روز گذشته یک دختربچه 14 ساله فلسطینی را در نزدیکی حرم حضرت ابراهیم (ع) به ضرب گلوله به شهادت رساندند. قبل از آن نیز صهیونیست‌ها یک نوجوان 17 فلسطینی دیگر به اسم نعیم احمد یوسف صافی را در ایست بازرسی نظامی واقع در شرق بیت لحم در کرانه باختری به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

صبح روز گذشته نیز نظامیان رژیم اشغالگر قدس دو نوجوان 16 و 17 ساله دیگر را در روستای العرقه در غرب شهر جنین به نام‌های نهاد رائد محمد واکد و فواد مروان خالد واکد به رگبار بسته و هر دو نفر را به شهادت رساندند.

بدین گونه روز یکشنبه با شهادت شش فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری همراه بود.

با شهادت این شش فلسطینی شمار شهدای انتفاضه قدس تا این لحظه به 181 نفر افزایش یافت. تاکنون بیش از 17 هزار نفر هم در جریان انتفاضه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شده و یا بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار خفگی شده‌اند که حال بسیاری از آنها وخیم است.

در عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان نیز تاکنون بیش از 30 نظامی و شهرک نشین صهیونیست به هلاکت رسیده و نزدیک به 450 نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند که حال ده‌ها نفر از آنها وخیم اعلام شده است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس