کد خبر 535685
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۲

دو جوان فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی به شهادت رسیدند.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، دو جوان فلسطینی شامگاه یکشنبه در پی اجرای عملیات استشهادی در باب العامود در قدس اشغالی به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی به شهادت رسیدند.

با شهادت این دو جوان فلسطینی، شمار شهدای فلسطینی طی روز یکشنبه به ۴ شهید افزایش یافت ضمن اینکه یک دختر فلسطینی نیز به شدت زخمی شده است. این دختر فلسطینی ۱۴ ساله و «یاسمین رشاد الزرو» نام داشت که روز یکشنبه در تیراندازی نیروهای اشغالگر در نزدیکی حرم ابراهیمی در الخلیل به شدت زخمی شد. وی از ناحیه دست و پا و شکم مورد اصابت سه گلوله قرار گرفته بود.

نظامیان رژیم صهیونیستی پیش از این به روی فلسطینی های ساکن منطقه «جنین» در کرانه باختری آتش گشوده و دو نفر از آنها را به شهادت رساندند. در پی این جنایت «نهاد رائد محمد واکد» ۱۶ ساله و «فواد مروان خالد واکد» ۱۵ ساله در روستای العرقه واقع در غرب شهر جنین به شهادت رسیدند.

یک جوان فلسطینی دیگر نیز روز یکشنبه در شمال بیت لحم توسط نظامیان اسرائیلی شهید شد. وی ۱۷ ساله و «نعیم احمد صافی» نام داشت. لازم به ذکر است که از زمان آغاز انتفاضه قدس در ابتدای ماه اکتبر ۲۰۱۵ نزدیک به ۱۸۰ فلسطینی توسط نظامیان صهیونیستی به شهادت رسیده اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس