کد خبر 543434
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶

ارتش رژیم صهیونیستی از نخستین ساعات صبح امروز پنجشنبه ورودی‌های اصلی شهر نابلس واقع در شمال کرانه باختری را با خاکریز و قرار دادن موانع نظامی به محاصره خود درآورد.

به گزارش مشرق، «غسان دغلس» مسئول پرونده شهرک سازی در استان نابلس گفت که ارتش رژیم صهیونیستی تعدادی از ورودی های جنوب نابلس را با خاکریز و قرار دادن موانع نظامی مسدود کرده و از تردد شهروندان به این شهر ممانعت می کند.

بر اساس این گزارش، شمار زیادی از نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به تعدادی از روستاهای فلسطینی یورش آورده و شروع به بازرسی منازل و بازجویی از ساکنین خانه ها کردند.

این اقدامات نظامیان صهیونیست پس از آن صورت گرفت که روز گذشته دو نظامی صهیونیست در یک عملیات استشهادی در نزدیکی شهر نابلس واقع در شمال کرانه باختری زخمی شدند و مجری این عملیات نیز توانست از محل فرار کند.

از سوی دیگر باشگاه اسیر فلسطینی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته 16 فلسطینی ساکن کرانه باختری از جمله 5 نفر از اهالی استان نابلس را بازداشت کرد.

اراضی اشغالی فلسطین از اول اکتبر سال گذشته شاهد آغاز موج جدید انتفاضه فلسطینیان در اعتراض به تجاوزات صهیونیست ها به مسجد الاقصی و قدس اشغالی است و تا کنون 190 فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده اند.

اجرای تازه ترین عملیات استشهادی توسط یک دختر فلسطینی

یک دختر فلسطینی امروز پنج شنبه در نزدیکی شهر اریحا واقع در کرانه باختری به ضرب چاقو یک پلیس رژیم صهیونیستی را زخمی کرد.

رادیو رژیم صهیونیستی گزارش داد که یک دختر فلسطینی با چاقو به سمت یک نیروی پلیس این رژیم در روستای العوجا واقع در دره اردن حمله کرده و وی را زخمی کرد.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست این دختر فلسطینی را بازداشت کردند.
از سوی دیگر افراد مسلح امروز پنج شنبه به سمت یک خودروی پلیس رژیم صهیونیستی تیراندازی کردند که خسارت هایی به آن وارد آمد.

نظامیان صهیونیست 16 فلسطینی را در سراسر کرانه باختری بازداشت کردند

نظامیان رژیم صهیونیستی در راستای موج بازداشت های گسترده خود به منظور متوقف کردن انتفاضه قدس 16 فلسطینی را در استان های مختلف کرانه باختری بازداشت کردند که در میان آنها یک دختر نوجوان 15 ساله هم دیده می شود.

باشگاه اسیر فلسطین امروز پنج شنبه خاطر نشان کرد که نظامیان صهیونیست 16 فلسطینی را در استان های نابلس، جنین، طولکرم، قلقیلیه، الخلیل و اریحا بازداشت کردند.

این باشگاه اعلام کرد که نظامیان صهیونیستی 5 فلسطینی را از شهرک بورین واقع در استان نابلس، 3 نفر را در استان طولکرم، 3 نفر را در استان جنین، 2 فلسطینی را در استان قلقیلیه، 2 نفر را در الخلیل و یک دختر نوجوان 15 ساله را از شهرک عوجه در استان اریحا بازداشت نمودند.

رژیم صهیونیستی از آغاز انتفاضه قدس با بازداشت های گسترده سعی در ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان فلسطینی و جلوگیری از گرایش آنها به اجرای عملیات های مقاومتی را دارند و با وجود بی نتیجه بودن این بازداشت ها همچنان به اقدامات سرکوبگرانه خود ادامه می دهد.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس