کد خبر 581376
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۰

توقف پیشروی مزدوران سعودی در بخش «عسیلان» استان «شبوه» یمن به کشته و زخمی شدن ۷۰ نفر از عناصر مزدور منجر گردید.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، در پی پیشروی ناکام مزدوران سعودی در بخش عسیلان در استان شبوه واقع در جنوب یمن ۷۰ نفر از این مزدوران از جمله تعدادی از سرکردگان ارشد آنها کشته و زخمی شدند.

یک منبع نظامی اعلام کرد که مزدوران سعودی قصد پیشروی به سمت مناطق الساق، الصفراء و حید بن عقیل در بخش عسیلان را داشتند که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی با آنها به مقابله برخاسته و تلفات سنگینی را به آنها وارد کردند.

این منبع اعلام کرد که در پی این درگیری ها که ۱۲ ساعت ادامه داشت ۲۷ نفر از مزدوران کشته و ۴۵ نفر دیگر زخمی شدند. نیروهای ارتش و کمیته های مردمی همچنین یک زره پوش و ۲ خودروی مزدوران را نیز در جریان درگیری ها منهدم کردند.

در همین حال جنگنده های سعودی و مزدوران آنها همچنان به نقض آتش بس در یمن ادامه می دهند. یک منبع نظامی اعلام کرد که جنگنده های سعودی دو حمله هوایی را به منطقه مبدعه در بخش «نهم» استان صنعاء انجام دادند. این جنگنده ها همچنین بر فراز استان های عمران والجوف به پرواز درآمدند.

به گفته منبع مذکور پیشروی مزدوران سعودی به سمت جبل حبشی در استان تعز ناکام ماند. مزدوران سعودی با استفاده از سلاح های متوسط منطقه الغاوی در بخش الوازعیه را نیز بمباران کردند.

در استان الجوف نیز مزدوران سعودی بخش المتون را مورد حمله موشکی و توپخانه ای قرار دادند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس