کد خبر 581104
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: گالری‌ای که ما مجوز می‌دهیم مثل بقیه مغازه‌هایی هستند که واحدهای صنفی به آنها مجوز می‌دهند، آنها هم موظف هستند یک اصولی را رعایت کنند، اگر مواردی هم تخلف دیده شود، با تخلفشان برخورد می‌شود.

به گزارش مشرق، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه همایش تجلیل از فعالان نماز در پاسخ به سؤال خبرنگاران مبنی بر اینکه وضعیت گالری‌های هنرهای تجسمی به لحاظ محتوایی در شرایط بسیار بدی قرار دارد و وقتی که از گالری‌دارها سؤال می‌شود، عنوان می‌کنند این آثار مجوز وزارت ارشاد دارند و ما از این نظر مشکلی نداریم، گفت: من نمی‌دانم اینکه می‌گویید وضعیت خوبی ندارد یعنی چه؟!

وی عنوان کرد: گالری‌ای که ما مجوز می‌دهیم مثل بقیه مغازه‌هایی هستند که واحدهای صنفی به آنها مجوز می‌دهند، آنها هم موظف هستند یک اصولی را رعایت کنند، اگر مواردی هم تخلف دیده شود، با تخلفشان برخورد می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه باید بر گالری‌ها نظارت کرد، ابراز داشت: عموماً ما نظارت‌هایی داریم؛ با توجه به گستره این گالری‌ها، امکان اینکه ما روزانه بخواهیم بر آنها نظارت کنیم وجود ندارد، اگر گزارشی برسد مبنی بر اینکه تخلفی صورت گرفته، با تخلف برخورد می‌شود.

جنتی تصریح کرد: همانند مؤسسات فرهنگی چندمنظوره که چندین کار انجام می‌دهند؛ فیلم می‌سازند، همایش برگزار می‌کنند، فروشگاه‌های رسانه‌ای مجازی برگزار می‌کنند، همه کار می‌توانند انجام دهند، احیاناً برخی موارد گالری‌ها برگزار می‌کنند، اگر تخلفی به ما برسد، با تخلف برخورد می‌شود، البته هر جایی که تخلفی به ما رسیده، آنجا با آن برخورد شده است.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس