محمدرضا ثابتی، دبیر نخستین همایش ملی « ایران جوان» در نشست خبری گفت: تجلیل از سالار عقیلی خواننده جوانی که سرود جاودانه «ایران جوان» را برای نخستین بار خوانده و همچنین اجرای زنده گلچینی از قطعات ماندگار موسیقی ایرانی توسط علی زند وکیلی از برنامه های ویژه این همایش خواهد بود.

به گزارش مشرق، نشست خبری نخستین همایش ملی « ایران جوان» ظهر امروز با حضور محمد رضا ثابتی دبیر این همایش برگزار شد.

محمد رضا ثابتی در ابتدای این نشست خبری، تقدیر از سالار عقیلی، خواننده جوانی که سرود جاودانه «ایران جوان» را برای اولین بار خوانده است را یکی از برنامه های ویژه این همایش ذکر کرد و گقت: قرار شده است از سالار عقیلی به عنوان هنرمند جوانی که بیشترین آثار موسیقی ملی را در چند سال گذشته برای نسل جوان کشورش خوانده است، با حضور تمامی اعضای خانواده اش، تجلیل به عمل آید.

وی در ادامه به اجرای زنده منتخبی از قطعات ماندگار موسیقی ایرانی توسط  علی زندوکیلی اشاره کرد و افزود: علی زندوکیلی در همایش ملی "ایران جوان"، هشت قطعه آهنگ از آثار ماندگار موسیقی ایرانی را برای مخاطبان اجرا خواهد کرد.

ثابتی تصریج کرد: دلیل انتخاب علی زندوکیلی برای اجرای برنامه در این همایش به این خاطر بوده که این هنرمند از سویی جوان محبوبی در میان جوانان است و از سویی دیگر قطعات ماندگار موسیقی اصیل ایرانی را به شکل زیبا و نوینی به نسل جوان ارائه می‌دهد و در نتیجه همین مسئله موجب ترویج فرهنگ اصیل هنر ایرانی در میان نسل جوان خواهد بود.

 همایش ملی «ایران جوان» با تجلیل از سالار عقیلی برگزار می‎شود
وی از برگزاری نخستین همایش ملی «ایران جوان» همزمان با سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران خبر داد و گفت: حضور جوانان و خانواده ها در همایش بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام میشود، بطوری که تا زمان پر شدن کامل سالن مرکز همایش‌های برج میلاد، درب های سالن به روی علاقه مندان بار خواهد بود.

دبیر نخستین همایش ملی ایران جوان یادآور شد: علاوه بر تقدیر از سالار عقیلی ، جمعی از کارآفرین ها از جمله تقدیر از جانباز نابینا و کارآفرین که توانسته است 3 کارخانه ورشکسته را در کشور به مرحله تولید برساند و تقدیر از بانوی کارآفرینی که با وجود بیماری صعب العلاجش یک نانوایی بزرگ را در شهر پرند اداره می کند و تقدیر از کار آفرین کرمانی که 400 معلول را در زرند کرمان تحت پوشش دارد و دیگر کارآفرینان از دیگر برنامه این همایش خواهد بود.

به گفته ثابتی، محمد سلوکی مجری این همایش است که عباس رضا زاده نیز در بخشی از این همایش به اجرای استندآپ کمدی می پردازد.

گفتنی است، نخستین همایش ملی "ایران جوان" با هدف تجلیل از برترین کارآفرینان عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی و با حضور وزرای کار و ورزش و جوانان و سایر مسئولین کشوری به همت مجله "خانواده مثبت" از ساعت 17 تا 21 یکشنبه 14 شهریور ماه در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس