کد خبر 580184
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

نیروهای عراقی که به همه اهداف از پیش تعیین شده در سریعترین زمان ممکن رسیده‌اند اعلام کرده اند تکلیف نبرد فلوجه نیز به زودی روشن خواهد شد.

 به گزارش مشرق، نیروهای ویژه وابسته به وزارت کشور عراق حرکت به سمت ورودیهای شهر فلوجه در استان الانبار و موضعگیری در ورودی های آن را آغاز کرده اند و بیش از 400 تروریست عضو گروه تکفیری صهیونیستی داعش نیز از آغاز عملیات آزادسازی فلوجه به هلاکت رسیده‌اند.

در همین حال نیروهای عراقی در منطقه صقلاویه در نزدیکی فلوجه پیشروی کرده‌اند و روستاهای آلبوسجل، الملاحمه، بودهم و المزاهره واقع در شمال غربی فلوجه را از تروریستها پس گرفته اند.
از طرف دیگر یک سخنگوی ائتلاف آمریکایی گفت ماهر البیلاوی فرمانده گروه داعش در فلوجه در حمله هوایی کشته شد.

وسام التمیمی خبرنگار العالم در گزارشی گفت به زودی تکلیف نبرد فلوجه روشن خواهد شد به ویژه آنکه نیروهای مشترک عراقی در بیشتر محورها پیشروی و محاصره فلوجه را از همه طرفها تنگ کرده اند.

خبرنگار با اشاره به خط مقدم نیروهای بسیج مردمی در حال درگیری با تروریستهای داعشی در منطقه صقلاویه گفت نبرد فلوجه برای نیروهای عراقی از مهمترین نبردها محسوب می شود و اهمیت آن نیز از نظر تأمین امنیت بغداد پایتخت عراق و سایر مناطق است.

نیروهای عراقی که به همه اهداف از پیش تعیین شده در سریعترین زمان ممکن رسیده‌اند اعلام کرده اند تکلیف نبرد فلوجه نیز به زودی روشن خواهد شد.

بیش از چهارصد فرد مسلح داعشی از ابتدای عملیات آزادسازی فلوجه کشته شدند که بیشتر آنان از ملیتهای عربی و غیر عربی هستند.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس