کد خبر 579956
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۲

روحانیون و مسئولان برنامه‌های تبلیغاتی در ستاد تبلیغات ودفاع از مقدسات عراق وابسته به آستان علوی در مناطق عملیاتی حضوری فعال دارند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان علوی، شماری از روحانیون و مسئولان اجرایی برنامه‌های تبلیغاتی در جبهه‌های جنگ علیه داعش با حضور فعال خود در منطقه عملیاتی «الکرمه» در عملیات ویژه آزادسازی شهر «فلوجه» در غرب عراق شرکت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عادل السودانی، مسئول ستاد تبلغیات ودفاع از مقدسات عراق وابسته به آستان علوی در این باره گفت: فعالان برنامه‌های تبلیغاتی و مبلغان دینی اعزامی به مناطق علمیاتی طی درگیری‌های اخیر نیروهای بسیج مردمی در منطقه عملیاتی الکرمه در کنار برادران رزمنده خود دلاوری‌های قابل توجهی از خود نشان داده و در کنار برنامه‌های مذهبی و تبلیغاتی در جبهه در کنار رزمندگان با تروریست‌های داعشی مبارزه کردند.

حضور فعال روحانیون عراقی در آزاد‌سازی فلوجه

السودانی افزود: نیروهای ارتش و بسیج مردمی همچنان به پیشروی خود در منطقه «السجر» و «التفاحه» ادامه می‌دهند و با آزادسازی اماکن ذکرشده تمامی منطقه تحت تصرف نیروهای ارتش و بسیج مردمی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، ستاد تبلیغاتی وابسته به آستان علوی پیش از آغاز عملیات فلوجه پایگاه ویژه امدادرسانی در نزدیکی فلوجه تدارک دیده و در آن فوریت‌های پزشکی و دارو و آذوقه وسایر تدارکات نظامی برای رزمندگان مهیا شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس