کد خبر 578022
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶

شاخه فیلیپین گروه تروریستی تکفیری داعش با انتشار تصاویری از چند گروگان خارجی به مسئولان این کشور هشدار دادند در صورت عدم پذیرش درخواست پرداخت باج و آزادی اسرای این گروه اقدام به ذبح گروگانها خواهد کرد.

گروه بین الملل مشرق- شاخه فیلیپین گروه تروریستی تکفیری داعش با انتشار تصاویری از چند گروگان خارجی به مسئولان این کشور هشدار دادند در صورت عدم پذیرش درخواست پرداخت باج و آزادی اسرای این گروه اقدام به ذبح گروگانها خواهد کرد.

داعش فیلیپین:گروگانهای خارجی را ذبح می کنیم+عکس

بنابر این گزارش، 4 گردشگر که یکی از آنها یک دختر تبعه فیلیپین و سه تن دیگر از کشورهای کانادا، بلژیک و آمریکا هستند، از سه ماه پیش در گروگان گروه ابوسیاف شاخه داعش در فیلیپین بسر می برند و این گروه خواستار پرداخت دهها میلیون دلار باج و آزادی 20 تن از زندانیان خود که از سوی نیروهای امنیتی بجرم ارتکاب جرائم تروریستی و راهزنی در زندان های دولتی بسر می برند شده اند. در ویدئوی منتشر شده از سوی داعش فردی نقابدار دولت فیلیپین را تهدید به ذبح قریب الوقوع گروگانها کرده است. مناطق جنوبی فیلیپین محل سکونت اقلیت مسلمان ساکن این کشور است که طی سالهای اخیر با ورود مبلغان وهابی سعودی و تاسیس مدارس وهابیت در آنها صحنه پیوستن جوانان به گروههای تکفیری فعال در سوریه و عراق بوده است.

داعش فیلیپین:گروگانهای خارجی را ذبح می کنیم+عکس

داعش فیلیپین:گروگانهای خارجی را ذبح می کنیم+عکس

داعش فیلیپین:گروگانهای خارجی را ذبح می کنیم+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس