کد خبر 577398
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱

در ادامه درگیری های داخلی میان گروههای تروریستی تکفیری داعش و القاعده و ارتش آزاد در جنوب سوریه، دقایقی پیش یکی از فرماندهان ارشد داعش در درگیری با گروههای رقیب به هلاکت رسید.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه درگیری های داخلی میان گروههای تروریستی تکفیری داعش و القاعده و ارتش آزاد در جنوب سوریه، دقایقی پیش یکی از فرماندهان ارشد داعش در درگیری با گروههای رقیب به هلاکت رسید.

هلاکت فرمانده ارشد داعش در جنوب سوریه+عکس

بنابر این گزارش، "ابوعمر صواعق" فرمانده ارشد و مسئول یگان ساخت بمب و مواد مفجره گروه حرکت المثنی وابسته به داعش لحظاتی پیش در اثر اصابت موشک به کارگاه ساخت مواد منفجره این گروه در شهرک "الشجره" واقع در بخش غربی استان درعای سوریه به هلاکت رسیده است. شاهدان عینی گفته اند که یک فروند موشک کاتیوشای شلیک شده از مناطق تحت سیطره جبهه النصره (شاخه رسمی القاعده در سوریه) به این کارخانه اصابت کرده در حالیکه رسانه های نزدیک به حرکت المثنی انفجار اشتباهی مواد منفجره را عامل این رخداد عنوان کرده اند. القاعده و ارتش آزاد ابوعمر الصواعق را مسئول و طراح ترورهای پی در پی فرماندهان و اعضای خود در محور جنوبی سوریه معرفی کرده و از مدتها پیش بدنبال ترور وی بوده اند.

هلاکت فرمانده ارشد داعش در جنوب سوریه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علیرضا ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    0 0
    به امید نابودی وهابیت و آل سعود ملعون و ترکیه خبیث! انشاءا...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس