در ادامه درگیری های خونین داخلی میان گروههای تروریستی تکفیری فعال در غوطه شرقیه واقع در حاشیه شرقی شهر دمشق پایتخت سوریه، دقایقی پیش منابع میدانی از هلاکت فجیع یکی از فرماندهان ارشد جیش الاسلام بدست جبهه النصره خبر دادند.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه درگیری های خونین داخلی میان گروههای تروریستی تکفیری فعال در غوطه شرقیه واقع در حاشیه شرقی شهر دمشق پایتخت سوریه، دقایقی پیش منابع میدانی از هلاکت فجیع یکی از فرماندهان ارشد جیش الاسلام بدست جبهه النصره خبر دادند.

اعدام و مثله شدن فرمانده جیش الاسلام بدست النصره+عکس

بنابر این گزارش، "ابومصطفی البانیاسی" مسئول ستاد گروه تروریستی تکفیری جیش الاسلام دو هفته پیش در حمله جبهه النصره (القاعده) به مقر این گروه در شهرک مسرابا واقع در جنوب شهر دوما مرکز غوطه شرقی دمشق با هسارت درامده بود و در پی وساطت های بعمل امده از سوی "ائتلاف عالی معارضان سوری مستقر در ترکیه قرار بود تا ساعاتی دیگر در قالب طرح آزادی اسرای دو طرف به "هیئت عالی تروریستها تحویل گردد اما دقایقی پیش جسد بی جان وی ر جالی کشف شد که آثار شکنجه شدید و شلیک تیرخلاص بر آن مشهود می باشد. به گفته منابع میدانی، در پی کشف جسد این فرمانده جیش الاسلام، نیروهای این گروه حملات گسترده ای را بر علیه مراکز جیهه النصره در داخل شهر دوما و مناطق اطراف آن آغاز کرده و تاکنون 100 تن از نیروهای رقیب را دستگیر کرده اند.

اعدام و مثله شدن فرمانده جیش الاسلام بدست النصره+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • علی ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    0 0
    به امید نابودی وهابیت کثیف و ترکیه خبیث!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس