مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد همبستگی در گرامیداشت سالگرد فتح خرمشهر و دیگر مناسبت‌های ملی و مذهبی را ضروری دانست.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سرهنگ "محمد رجبی" در نشست ستاد استانی گرامیداشت فتح خرمشهر با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جدید، اظهار کرد: اجرای نمایش فصل شیدایی و رونمایی از اثر موسیقایی دفاع مقدس برای اولین بار، از جمله برنامه‌های فرهنگی انجام شده در سال گذشته بود.

وی تدوین بیش از2000 برنامه فرهنگی، آموزشی و هنری ویژه هفته گرامیداشت فتح خرمشهر را از جمله اقدامات امسال بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس یزد ذکر و بیان کرد: تولید محتوا و انتقال ارزش‌های دینی و انقلابی دفاع مقدس مستلزم احساس مسئولیت اقشار مختلف جامعه به ویژه مسئولان فرهنگ نظام است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد با اشاره به ضرورت جذب مشارکت عمومی آحاد مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی، گفت: غبارروبی گلزار شهدا، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، برگزاری جشن ایثار و مقاومت، برگزاری یادواره شهدای فصل بهار، رونمایی بیش از 30 عنوان کتاب فرهنگی و آموزشی دفاع مقدس و پخش فیلم نقش شهید صدوقی در عملیات بیت المقدس، از جمله برنامه‌های تدوین شده برای سال جاری است.

این مقام مسئول با اشاره به اختصاص بیش از هشت میلیارد تومان به مرکز فرهنگی دفاع مقدس یزد در سفر رئیس جمهور به استان، اظهار کرد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان یزد با بیش از 75 درصد پیشرفت فیزیکی، تا پایان امسال افتتاح می‌شود.

رجبی ایجاد بسترهای مناسب برای حضور گسترده و استفاده از ظرفیت‌های بومی را از جلمه ضرورت‌های تدوین برنامه‌های فرهنگی و هنری در استان یزد عنوان کرد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس