کد خبر 572078
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸

فعالان شبکه‌های اجتماعی اخبار مربوط به اقدام مخالفان سوریه در تعیین پاداش مالی برای ترور "احمد آدم" بازیگر مشهور مصری را به اشتراک گذاشتند.

به گزارش مشرق، کاربران شبکه های اجتماعی فیسبوک و تویتر تصاویر و مطالبی درباره اقدام گستاخانه معارضان سوریه مبنی بر تعیین جایزه 250 هزار دلاری برای ترور احمد ادم، به خاطر اظهاراتش در دفاع از دولت و ملت سوریه، به اشتراک گذاشتند.

احمد ادم بازیگر مصری در برنامه خود که از شبکه الحیات پخش می شود، با دفاع از دولت سوریه، مخالفان سوریه را به تروریسم و مزدوری برای آمریکا متهم کرد.

وی با اشاره به اینکه ارتش سوریه حلب و بیمارستان قدس را هدف قرار نداد، گفت: "حلب تنها شهری در سوریه است که با تظاهرات ضد بشار مخالفت کرد... آیا بشار آن را هدف قرار می دهد..؟ اندکی مغزت را به کار بیانداز!"

این هنرمند مصری افزود: " چرا این اتفاقات و آدم کشی ها را به حساب درگیری ویرانگر میان النصره و داعش و ارتش آزاد و جند الشام نمی گذارید؟"

احمد آدم ادعای برخی شبکه ها درباره "تماس تلفنی اهالی حلب" در برنامه های زنده را به سخره گرفت و گفت: "حلب که تحت بمباران است، نه برق دارد نه آب و نه تلفن، بعد گفته می شود که یک نفر از حلب تماس می گیرد...خب از کدام خط تلفن؟..."الو از حلب تماس می گیرم،... سپس مدعی می شود که تمام موشکهایی که بر حلب سقوط می کند، بر روی آنها عبارت "ساخت مرکز عربی صنعتی مصر" نوشته شده است (!!)... این تماس گیرندگان، موشک را در حال پرواز دیده و توانسته اند تمام این نوشته ها را بخوانند؟!"

این بازیگر مصری با انتقاد از پوشش رسانه ای حوادث سوریه، رسانه های مخالف دولت دمشق را به مبالغه، ترس پراکنی و جانبداری متهم کرد و افزود: انتقال خبرها در شبکه ها با واقعیتها مغایرت دارد.

وی اظهار داشت: این شبکه ها به ضجه و شیون و زاری می پردازند و می گویند که "به داد کودکان سوریه برسید، به داد مردم برسید، سوریه را نجات دهید، حلب دارد ویران می شود"... اما هروقت این جملات را شنیدید؛ بدانید که امریکایی ها و ترکها و صهیونیستها (از پیروزی دولت سوریه) به شدت تحت فشار هستند.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
    0 0
    درود بر تو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس