کد خبر 570755
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹

یک منبع نظامی سوری تاکید کرد ارتش سوریه طی شب گذشته و امروز مواضع تروریست‌های جیش الفتح به سرکردگی سعودی‌ها را در حومه جنوبی حلب به ویژه خان طومان هدف حملات شدید توپخانه‌‌ای و هوایی خود قرار داد.

 به گزارش مشرق، مواضع تروریست‌های تکفیری جیش  الفتح که عبدالله المحسینی سعودی‌الاصل سرکردگی آنها را برعهده دارد (اخیرا اخبار ضد ونقیضی درباره هلاکت المحسینی منتشر شده بود) هدف حملات شدید هوایی و  توپخانه‌ای ارتش سوریه قرار گرفت.

یک منبع نظامی سوری با بیان این مطلب گفت ارتش سوریه در طول شب گذشته  تا بامداد، مواضع تروریست‌های جیش الفتح به سرکردگی عبدالله المحسینی را در شهرک‌های خان طومان، خان العسل و الزربه در حومه جنوبی حلب و نیز جاده حلب به دمشق به شدت گلوله‌باران کرد.

این منبع افزود نقشه نبردها در حومه جنوبی حلب پس از آزادسازی معراته در روز گذشته تغییر نکرده و عملیات ارتش سوریه و همپیمانان در حال حاضر بر ضربات آتشین به مواضع گروه‌های تروریستی متمرکز است. این منبع ادعای رسانه‌های حامی تروریست‌های تکفیری مبنی بر جلوگیری از پیشروی ارتش را تکذیب کرد.

جنگنده‌های سوری همچنین ستونی از خودروهای مجهز به تیربار تروریست‌ها را در اطراف خان السبل در حومه غربی حلب هدف قرار دادند که به انهدام کامل این خودروها و کشته شدن 9 تروریست از جمله سه تونسی منجر شد. در شهرک کفرناها یک بیمارستان صحرایی تروریست‌ها منهدم و 10 نفر از جمله یک پزشک پاکستانی کشته شدند.

از سوی دیگر در حملات موشکی و خمپاره‌ای تروریست‌های داعشی به محله‌های الجوزه و القصور در شهر دیرالزور در شرق سوریه ، سه غیرنظامی از جمله یک زن کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند. داعشی‌ها دست‌کم 15 گلوله خمپاره و موشک به این محله‌ها شلیک کردند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    زرشک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس