کد خبر 567429
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴

یک فرمانده انصار الله با بیان اینکه طی روزهای اخیر در راستای به شکست کشاندن مذاکرات کویت، تجهیزات نظامی به دست مزدوران سعودی در منطقه فرضه نهم در شرق صنعا رسیده است، از ناکامی تلاش مزدوران سعودی برای پیشروی در شرق صنعا خبر داد.

 به گزارش مشرق، «علی الحوثی»، یکی از فرماندهان جنبش انصار الله در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در صنعا خبر داد نیروهای کمیته‌های انقلابی موفق شدند مانع پیشروی بزرگ مزدوران دشمن سعودی در استان مأرب در شرق صنعا شوند.

الحوثی تاکید کرد: شماری از مزدوران سعودی در جریان تلاش برای پیشروی به سوی وادی ملح در جبهه غربی استان مأرب به دست نیروهای کمیته‌های انقلابی و ارتش یمن کشته یا زخمی شدند.

این فرمانده انصار الله تصریح کرد: پس از نبردی چند ساعته با مزدوران سعودی که قصد پیشروی به سوی منطقه الملح و جبل الرشا داشتند،کمیته‌های انقلابی آنها را وادار به عقب‌نشینی کردند.

الحوثی همچنین از انهدام یک زره‌پوش و به غنیمت گرفته شدن مقادیری تسلیحات متعلق به مزدوران سعودی علاوه بر کشتار شماری از آنها در این درگیری‌ها خبر داد.

این فرمانده انصار الله گفت: طی 2 روز اخیر جنگ افزارهای جدیدی همچون تانک‌ها و خودروهای زرهی در اختیار مزدوران سعودی در فرضه نهم قرار گرفته تا ضمن تشدید تنش‌ها در این منطقه راهبردی، مذاکرات کویت ناکام گذاشته شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس