محمدعلی وکیلی، مصادره 2 میلیارد دلار از اموال ایران توسط آمریکا را مصداق بارز نقض برجام دانست و گفت: این کار دولت آمریکا مصداق غارت و دست‌اندازی به اموال مردم ایران است.

به گزارش مشرق، محمدعلی وکیلی منتخب مردم تهران در مجلس دهم، مصادره 2 میلیارد دلار از اموال ایران توسط آمریکا را مصداق بارز نقض برجام دانست و گفت: این کار دولت آمریکا مصداق غارت و دست‌اندازی به اموال مردم ایران است که آمریکایی‌ها باید در مجامع جهانی پاسخ‌گو باشند.

وی با تأکید بر اینکه مسببان داخلی و خارجی این اقدام اخیر آمریکا در مصادره اموال ایران باید شناسایی شوند، افزود: لازم است گروه تحقیق و تفحصی پیرامون بدعهدی‌های آمریکا در قبال اجرای برجام تشکیل شود.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم ادامه داد: باید مشخص شود که اگر غارت اموال ایران توسط آمریکا سوء تدبیر داخلی داشته، در قبال آن پاسخ‌گو باشند، البته دستگاه قضایی ما باید در اقدامی متقابل علیه اموال دولت آمریکا اقدامات متقابلی انجام دهد.

وکیلی با بیان اینکه دولت آمریکا هیچ‌گاه خصومتش را علیه ملت ایران پنهان نکرده است، اظهار داشت: برداشت 2 میلیارد دلار از اموال ایران توسط دولت آمریکا غارت از جیب ملت و نشان‌دهنده خصومت آمریکا علیه ملت ایران است و با اقدامات متقابل دستگاه دیپلماسی کشور جلوی بدعهدی‌های بعدی آمریکایی‌ها گرفته شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس