رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به دستبرد آمریکا به دارایی‌های ایران به خاطر حادثه ۳۲ سال پیش گفت: این غارت با حمایت نفوذی‌های آمریکا در ایران انجام شد.

 به گزارش مشرق، سردار محمدرضا نقدی، در یادواره شهید منتظرقائم در یزد اظهار داشت: آمریکا از ۳۲ سال پیش این خیال را در سر داشت اما جرات دست درازی به اموال ایران را نمی کرد اما اکنون با حمایت نفوذی‌ها به این اقدام دست زده است.

وی عنوان کرد: ما در برابر این حرکت آمریکا کوتاه نخواهیم نشست و برای او پرونده تشکیل می دهیم و غرامت های قبل و بعد از انقلاب را از او می گیریم.

سردار نقدی با بیان اینکه آمریکا بدون حضور نفوذی‌ها جرأت هیچ اقدامی را ندارد، افزود: سال ۵۸ نیز در حادثه طبس با حضور و حمایت نفوذی‌ها بود که آمریکا به چنین حرکتی دست زد که البته به شکل مفتضحانه ای شکست خورد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: آمریکا در طول سال‌های پس از انقلاب، برای نابود کردن انقلاب اسلامی اقدامات بسیاری انجام داده اما تمام این توطئه‌ها به شکست منجر شده اما هنوز عبرت نگرفته و حال اکنون آمریکا مانند حال فرعون است که در تمام دسیسه‌هایش با شکست مواجه شد.

وی یادآور شد: امروز اوباما نیز کارهای کارتر در اوایل انقلاب را دنبال می‌کند و در تمام این توطئه‌ها شکست خورده اما هنوز عبرت نگرفته است.

وی گفت: آمریکا پنج سال است به سوریه حمله کرده تا قدرت ایران را تضعیف کند اما پنج سال است که در این کشور دست و پا می‌زند و نمی‌تواند خود را جمع کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ‌حال آمریکا را حال فرعون دانست و گفت: در تمام صحنه‌های پس از انقلاب آمریکا بدون استثنا شکست خورد و تمام توطئه‌هایش بی‌نتیجه ماند ولی عبرت نگرفت و نفهمید.

نقدی بیان کرد: امروز اوباما همان کارتر زمان انقلاب است که امام خمینی(ره) فرمودند کارتر احمق است و اوباما نیز مانند کارتر گمان می کند اگر از یک روش شکست خورد، با روشی دیگر می تواند ایران را شکست دهد.

وی خاطرنشان کرد: این اراده و خواست خدا است که عقل محاسبه‌ گری را از دشمنان ما گرفته و این وعده خدا است که اگر مومنان در مسیر حق باشند و راه اخلاص را انتخاب کنند، خداوند حامی و پشتیبان ما است و دشمن با پیچیده‌ترین سلاح‌ ها نیز حریف ما نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکیدکرد: ملت ما در این سال‌ها نجابت به خرج داد و با نرمش قهرمانا‌نه نشان داد که به دنبال بمب اتم و دروغ‌هایی که آمریکایی‌ها می‌گویند نیست ولی این طور نیست که ما همیشه در برابر آنها عقب برویم.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس