نماینده بجنورد در مجلس با بیان اینکه برجام تبدیل به مایه حیات و شیشه عمر دولت یازدهم شده است، گفت: اگر آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند پس چرا دولت یازدهم برجام را امضا کرده است؟!

به گزارش مشرق، قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصادره 2 میلیارد دلار اموال بلوکه‌شده ایران توسط آمریکا، اظهار داشت: برجام تبدیل به مایه حیات و شیشه عمر دولت یازدهم شده است.

وی افزود: گویا برجام تبدیل به شیشه عمر حضرات شده است، خیلی راحت می‌گویند درباره هر چیزی می‌خواهید حرف بزنید اما درباره برجام چیزی نگویید، حریمی برای برجام درست کردند و می‌گویند وارد محدوده برجام نشوید، اگر احساس کنند برجام فروریخته این برای دولتی‌ها بدان معناست که دولت یازدهم فرو ریخته است و دیگر دولت دوازدهم در دست حضرات نخواهد بود.

نماینده بجنورد در مجلس تصریح کرد: آقای روحانی و دوستانش برای شنیدن انتقاد از برجام حوصله ندارند، در زمان مذاکرات می‌گفتند وقتی رزمنده در میدان است نباید از او انتقاد کرد بلکه باید به او روحیه داد، حالا هم می‌گویند دیگر برجام تأیید شده و نباید از ان انتقاد کرد.

وی ادامه داد: دوستان فکر می‌کنند با توافق برجام یک شق‌القمری اتفاق افتاده در حالی که واقعیت این نیست، به همین دلیل است که مشکلات به خاطر نگاه دولت به غرب، حل نمی‌شود؛ مشاور اقوام رئیس‌جمهور سال گذشته در خراسان شمالی گفته بود که اگر برجام امضا شود ازدواج جوانان هم درست می‌شود، آقای روحانی نیز گفته بود حتی آب خوردن مردم هم وابسته به برجام است.

جعفری با بیان اینکه آقایان می‌خواهند همه مشکلات کشور را گردن دولت قبل بیندازند، یادآور شد: اگر دولت قبل رفته و 2 میلیارد دلار اوراق آمریکایی خریداری کرده، باید پرسید آقایان در این 3 سال دقیقاً چه کاری انجام می‌دادند؟ اگر مدعی هستند دولت قبل بی‌تدبیری کرده چرا خودشان عبرت نمی‌گیرند؟‌ اگر واقعاً آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند پس چرا برجام را با آمریکایی‌ها امضا کردند؟!!

وی در پایان خاطرنشان کرد: آقای هاشمی‌رفسنجانی مگر سخنگوی وزارت خارجه آمریکاست که در جلسه مجمع تشخیص اعلام می‌کند آمریکایی‌ها قول دادند بحث سوئیفت را حل کنند، این موارد نشان‌دهنده آن است که عده‌ای گرایش اعتقادی به غرب دارند، دولت آقای روحانی باید طبق تأکیدات مقام معظم رهبری نگاهش به داخل کشور باشد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس